اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

سامانه راهنمای گردشگران و مسافران نوروزی تبریز راه‌اندازی شد

شهردار تبریز از راه‌اندازی شبکه «واگو»، سامانه راهنمای گردشگران و مسافران نوروزی کلانشهر تبریز خبر داد.

سامانه راهنمای گردشگران و مسافران نوروزی تبریز راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین  هدف از راه‌اندازی سامانه یا شبکه اطلاع رسانی گردشگری تبریز موسوم به واگو  را زمینه‌سازی برای ایجاد ارتباطی مستقیم میان مخاطبان و گردشگران ورودی به تبریز و راهنمایی مستقیم و کامل آنان به سمت اماکن و بناهای تاریخی و قدیمی و نیز اماکن سیاحتی، زیارتی و تفریحی واقع در تبریز و اطراف این شهر دانست.

وی افزود: با راه‌اندازی و آغاز به کار این سامانه، گردشگران، میهمانان و مسافران نوروزی ورودی به تبریز و حتی شهروندان تبریزی علاقمند به تبریزگردی می‌توانند ابتدا از طریق شماره تلفن چهار رقمی 6467 و با پیش کد 021 وارد سامانه مورد نظر شده و سپس با وارد کردن کد مخصوص هر یک از اماکن و جاذبه‌های تاریخی و باستانی و حتی رفاهی و فرهنگی تبریز از اطلاعات مربوط  به تاریخچه، قدمت، جزئیات و دیگر اطلاعات مربوط به این اماکن و نیز نشانی آنها مطلع شوند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال مخاطبان این سامانه و گردشگران علاقمند به اطلاع یابی از مشخصات و تاریخچه موزه شهر و شهرداری می توانند پس از وارد کردن کد چهار رقمی 6467 با پیش کد 021 و سپس وارد کردن عدد 6 رقمی مخصوص این موزه به شماره 992101 توضیحات و اطلاعات ارایه شده از طریق اپراتور سامانه در جریان تاریخچه و نحوه تأسیس این موزه قرار گیرند.

شهردار تبریز افزود: در سامانه اطلاع رسانی گردشگری واگو علاوه بر این، اطلاعات و نشانی مربوط به 100 اثر تاریخی، باستانی، فرهنگی  مساجد، بقاع متبرکه  امامزاده‌ها، خانه‌های قدیمی، موزه‌ها، مراکز رفاهی و تفریحی و اقامتی و دیگر اماکن به طور مشروح گنجانده شده و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/60002/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول