اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

نصب 392 دوربین نظارت تصویری در جاده‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 392 دوربین نظارت تصویری در جاده‌های سراسر کشور نصب و اطلاعات ترافیکی را به مراکز مدیریت راه‌ها ارسال می‌کند.

نصب 392 دوربین نظارت تصویری در جاده‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در راستای ‌دستور کار وزارت راه و شهرسازی بر استفاده از سیستم‌های کنترل هوشمند ترافیک جاده‌ای، سه طرح کنترل هوشمند ترافیک جاده‌ای استان کرمان به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

شهریار افندیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در جریان این بهره‌برداری گفت‌: ابزار‌های متعددی از جمله دوربین‌های نظارت تصویری شامل 392 دوربین نظارت تصویری در جاده‌های سراسر کشور اطلاعات ترافیکی را به مراکز مدیریت راه‌های 28 استان در ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌های استان و همچنین مراکز کنترلی پلیس راه ارسال می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت www.iran140.ir وضعیت راه‌های مورد نظر خود را به صورت آنلاین و بهنگام دریافت کنند.

افندیزاده افزود: اطلاعات دریافتی حاکی است در محور کرمان - بم بعد از نصب دوربین‌های ثبت سرعت‌، سوانح و تصادفات محور به حداقل ممکن کاهش یافته است‌.

وی عنوان کرد: آنچه در این راستا در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال 92 قرار دارد، تجهیز سایر محورهای اصلی استان به دوربین‌های کنترل ترافیک و ثبت سرعت است.

مسعود جمیلی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان نیز گفت: پروژه‌های دوربین‌های کنترل سرعت متوسط، توزین در حال حرکت و سامانه توزین محورکش با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در محور کرمان - بم در مسیر مرکز استان به جنوب شرق کشور با حضور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول