اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال جدید و با حضور شهردار تبریز انجام گرفت

ورود 17 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل درون شهری

خبرگزاری فارس: با حضور شهردار تبریز، معاون حمل و نقل و ترافیک و جمعی از مدیران ارشد شهری از 17 دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده شرکت واحد اتوبوسرانی بهره‌برداری شد.

ورود 17 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل درون شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، برای خرید و راه‌اندازی این تعداد اتوبوس جدید که راسا توسط خود شهرداری و از طریق بخش خصوصی انجام گرفته است 250 میلیارد ریال اعتبار از منابع داخلی شهرداری هزینه شده است.

نوین شهردار تبریز در آیین بهره‌برداری از این اتوبوس‌ها طی سخنانی با اعلام اینکه علیرغم تعهدات و وعده‌های دولت مبنی بر تحویل اتوبوس‌های سهم شهرداری تبریز، از ابتدای سال تاکنون هیچ اتوبوسی تحویل شهرداری تبریز نشده، با این حال مدیریت شهری تبریز به منظور پاسخگویی به نیازها و مطالبات شهروندان، تقویت ناوگان اتوبوسرانی تبریز، افزایش ظرفیت ناوگان و تسهیل مشکلات ترددی و جابجایی شهروندان، برنامه ریزی‌های لازم جهت خرید یکصد دستگاه اتوبوس جدید را انجام داده، که در مرحله نخست این برنامه‌ریزی 17 دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان شهری شده و در مرحله بعدی نیز تا پایان اردیبهشت سال آینده 68 دستگاه اتوبوس دیگر که در حال ساخت می‌باشد خریداری و وارد ناوگان حمل و نقل خواهد شد.

وی در عین حال از برنامه‌ریزی شهرداری تبریز برای خرید 20 دستگاه اتوبوس دو کابین جدید نیز خبر داد و گفت: اتوبوس‌های دو کابین جدید نیز در سه ماهه نخست سال آینده وارد ناوگان اتوبوسرانی تبریز خواهند شد. 

انتهای پیام/60002/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول