اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شهرضا:

فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرضا نهادینه شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش ترافیک مطرح است و این فرهنگ باید در شهرضا به شکل اصولی نهادینه شود.

فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرضا نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عبدالرسول کاظم‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حالی که در طول چند دهه گذشته تعداد خودروهای شخصی در شهرضا به میزان قابل توجهی افزایش یافته، اما فضاهای شهری برای تردد این میزان وسیله نقلیه گسترش چندانی نداشته است.

وی ادامه داد: بر این اساس در حال حاضر شاهد بروز ترافیک سنگین در برخی نقاط شهری هستیم که ریشه اصلی آن ناشی از عدم دوراندیشی مسئولین در دوران گذشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا با اشاره به اینکه احداث پارکینگ‌های عمومی با ظرفیت بالا جزو مهم‌ترین نیازهای کنونی این شهر در حوزه ترافیک است،بیان کرد: در حال حاضر احداث یک پارکینگ مناسب چندین برابر دوران گذشته هزینه در بر دارد، اما به لحاظ اهمیت موضوع باید در کم‌ترین زمان ممکن نسبت به اجرای آن اقدام شود.

وی یاد آور کرد: یکی از راهکارهای مهمی که در مرحله مطالعاتی قرار گرفته است بحث ایجاد رینگ ترافیکی در منطقه غرب شهرضا برای خروج وسایل نقلیه به سمت استان فارس است که با اتمام مراحل مطالعاتی آن،انتظار داریم در نخستین فرصت نسبت به آغاز مراحل اجرایی این طرح سازنده اقدام شود.

کاظم پور با اشاره به اینکه احداث پنج خیابان جدید در شهرضا گام موثری برای روان سازی ترافیک به شمار می‌رود، افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته، تاکنون پیشرفت چشمگیری در مرحله آزادسازی این خیابان‌ها ایجاد شده است و انتظار داریم، با همکاری و تعامل عمومی تا اواسط سال آینده زمینه ورود این محورها به چرخه حمل و نقل درون شهری شهرضا مهیا شود.

انتهای پیام/63011/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول