اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خبر داد

اعزام روحانیون از استان البرز به روستاهای سراسر کشور

معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز از اعزام روحانیون از این استان به روستاهای سراسر کشور خبر داد.

اعزام روحانیون از استان البرز به روستاهای سراسر کشور

حجت‌الاسلام محمد معینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: این اقدام در راستای توسعه فرهنگ دینی و مذهبی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا روحانیون با اعزام به روستاهای سراسر کشور مسائل دینی، فرهنگی، مذهبی و اعتقادی را بیان می‌کنند.

به گفته این مسئول این روحانیان در ایام نوروز به مدت 10 روز به 50 روستای کشور اعزام خواهند شد.

معینی روستاهای استان‌های البرز، شهرکرد و خوزستان را از جمله مناطقی عنوان کرد که روحانیون از این استان به روستاها اعزام می‌شوند.

وی رشد فرهنگی و اعتقادی روستاییان را مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم،‌ لذا باید با اقدامات اساسی رشد فرهنگی و اعتقادی در این مناطق انجام ‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود بر ضرورت اجرای برنامه‌های دینی در مدارس تأکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در سال‌جاری اجرای برنامه‌های دینی در مدارس است.

معینی تصریح کرد: در این راستا و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و دیدار با مسئولان فرهنگی آموزش و پرورش استان در نظر داریم تا رشد برنامه‌های دینی را در مدارس در اولویت قرار دهیم.

وی برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح مدارس را مهم خواند و عنوان داشت: برگزاری گفتمان‌های دینی که با هماهنگی سازمان آموزش و پرورش و با حضور اساتید به نام کشوری برگزار شد یکی از برنامه‌های جذاب و پر مخاطب به شمار می‌رود.

معینی، تأسیس دبیرستان معارف اسلامی را از اهداف بلند تعلیم و تربیت سازمان تبلیغات اسلامی دانست و افزود: گسترش فعالیت این دبیرستان نیازمند همکاری صمیمانه آموزش و پرورش می‌باشد که تاکنون همکاری‌های خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/2302/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول