اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب شام غریبان حضرت فاطمه زهرا(س) صورت گرفت

برپایی نمایشگاه «بضعةالرسول» در شوشتر

همزمان با شام غریبان حضرت زهرا(س) نمایشگاه «بضعة‌الرسول» در شوشتر کار خود را آغاز کرد و عزاداران فاطمی از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

برپایی نمایشگاه «بضعةالرسول» در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نمایشگاه «بضعه‌الرسول» در شهرستان شوشتر برای چهارمین سال متوالی راه اندازی شده و عزاداران فاطمی از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

در این نمایشگاه که به همت جوانان شهرستان شوشتر راه‌اندازی شده است گوشه‌هایی از خانه حضرت زهرا(س)، بیت‌الاحزان فاطمی و چاه معروف حضرت علی(ع) به نمایش درآمده که به دلیل اوج هنرنمایی در ساخت این نمایشگاه استقبال زیادی از این جلوه‌های تاریخی شده است.

این نمایشگاه مذهبی هر ساله از شام غریبان حضرت زهرا(س) آغاز شده و تا روایت دوم شهادت بزرگ بانوی اسلام برای بازدید مردم برپاست.

بسیاری از هیئات‌ عزاداری شهرستان شوشتر در کنار این نمایشگاه مذهبی به اقامه عزا ‌پرداخته و زیارت عاشورا برپا می‌کنند که این مراسم‌ها با استقبال بی‌نظیر مردم همراه است.

پخش نذری، اقامه نماز و برپایی عزا در کنار این نمایشگاه در 20 روز آینده از جمله برنامه‌هایی است که همه روزه توسط شیفتگان حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایشگاه «بضعه‌الرسول» در کنار پل تاریخی شادروان در نزدیکی پل آزادگان برپا شده و در همه ساعات شبانه روز آماده پذیرایی از عزاداران است.

انتهای پیام/72006/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول