اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز خبر داد

همکاری 220 هزار همیار پلیس در طرح نوروزی استان البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از همکاری 220 هزار همیار پلیس در طرح نوروزی این استان خبر داد.

همکاری 220 هزار همیار پلیس در طرح نوروزی استان البرز

حبیب کمالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تربیت همیاران پلیس یکی از اقدامات فرهنگی بسیار مهم در جهت کاهش تصادفات بوده است که این مهم تاکنون توانسته اثرات مثبت خود را در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: احترام به قانون و اجرای آن یکی از مهم‌ترین موارد تربیتی است که از دوران کودکی باید به فرزندان آموزش داده شود.

این مسئول اجرای طرح همیاران پلیس را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در طرح نوروزی پلیس راهور استان البرز امسال 220 هزار همیار پلیس همکاری می‌کنند که نقش اساسی را در رسیدن به اهداف مورد نظر خواهند داشت.

کمالوند تأکید کرد: طرح همیار پلیس و پلیس‌یاران جوان با مشارکت دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه این استان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در این راستا آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در مقاطع مختلف داده شده است تا هر کجا که والدین خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی عمل کردند به آنان تذکرات اثرگذار داده شود.

کمالوند گفت: براساس آمار موجود و اثرات مثبت اجرای طرح همیاران پلیس در نوروز سال گذشته شاهد کاهش 6/12 درصدی تلفات جانی و سوانح رانندگی در این استان بودیم.

وی افزود: همیاران پلیس همواره رعایت نکاتی مانند بستن کمربند ایمنی، صحبت نکردن با تلفن همراه و پرهیز از رانندگی در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی را به والدین خود متذکر می‌شوند و در صورت انجام چنین مواردی به والدین خود نمره منفی خواهند داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در ادامه سخنان خود از برگزاری مسابقه فرهنگی همیاران پلیس در البرز خبر داد و گفت: برای اجرای این مسابقه بزرگ بیش از 500 هزار بروشور در 14 ایستگاه نوروزی پلیس راهور استان البرز در بین مسافران در حال توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه که در قالب بروشور است همیاران پلیس در طول مسیر سفر شماره خودروی رانندگانی که هیچ گونه تخلف رانندگی ندارند را ثبت کرده و آن را به نشانی نوشته شده داخل بروشور پست می‌کنند.

به گفته کمالوند رانندگانی که در این مسابقه نمره قبولی را کسب کنند در هفته ناجا معرفی و با قید قرعه به آنان جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول