اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان:

300 هزار همیار پلیس در نوروز همراه پلیس اصفهان هستند

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از همکاری 300 هزار دانش‌آموز همیار پلیس برای روان‌سازی بار ترافیک سطح شهر اصفهان خبر داد.

300 هزار همیار پلیس در نوروز همراه پلیس اصفهان هستند

حسین غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد ایجاد نظم و آرامش در ایام نوروز در سطح شهر اصفهان اظهار داشت: از پیش از ایام نوروز، پلیس راهور شهرستان اصفهان برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای افزایش نیروی انسانی و نیز استقرار آنها در سطح شهر انجام داده است.

وی با بیان اینکه شیفت‌بندی نیرو برای ساعات پیک شلوغی شهر درنظر گرفته شده است، افزود: با توجه به اینکه مرکز خرید و اماکن دیدنی میدان امام (ره) و نیز چهل‌ستون در مرکز شهر اصفهان قرار دارد، هر ساله در ایام نوروز علاوه بر تردد شهروندان با حجم تردد مسافران نیز روبرو هستیم.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: با توجه به شلوغی مسیر و ترافیک احتمالی طرح ترافیک را نیز در نوروز در مرکز شهر اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه تمامی تیم‌های راهور به صورت شبانه‌روزی در این ایام و در نقاط مختلف مستقر هستند، عمده استقرار پلیس راهور در نقاط شلوغ، مسافرخیز و اماکن تفریحی، سیاحتی همچون پارک‌ها و بناهای تاریخی است.

غلامی تأکید کرد: ما تمهیدات لازم را برای روان‌سازی ترافیک خودرو در این ایام اندیشیده‌ایم و به جز افزایش استقرار نیروی راهور در معابر و جاده‌های استان، با همکاری آموزش و پرورش 300 هزار دانش‌آموز را به عنوان همیار پلیس برای روان‌سازی ترافیک به کمک گرفته‌ایم.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول