اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

همیاری 120 هزار دانش‌آموز با پلیس گیلان در نوروز 92

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گیلان از همیاری 120 هزار دانش‌آموز استان در تعطیلات نوروز 92 با پلیس استان خبر داد.

همیاری 120 هزار دانش‌آموز با پلیس گیلان در نوروز 92

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی امروز در نشست تخصصی با کارشناسان درون و برون سازمانی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته در نوروز سال 92 اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی 120 هزار همیار دانش‌آموز یاری‌گر پلیس برای تامین امنیت می‌شوند.

وی افزایش آگاهی به دلیل گستردگی فعالیت دشمن را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: شکست متوالی توطئه دشمن در جامعه نشانه قدرت هوشمندی دلسوزان جامعه اسلامی است.

این مسئول، با بیان اینکه روشنگری‌های مقام معظم رهبری هوشمندی را در جامعه ارتقا می‌دهد، خاطرنشان کرد: استمرار آمادگی، ضرورتی اساسی برای جامعه است زیرا دشمن امروز بیش از هر روز دیگر آماده است.

وی ارائه خدمات صحیح در جامعه را از منویات مقام معظم رهبری نامید و تصریح کرد: عظمت و پیروزی در گرو خدمات صادقانه و عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

قائدرحمتی، در ادامه به آمادگی پلیس برای تامین امنیت چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی اشاره کرد و یادآور شد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و ارائه خدمات صادقانه به جامعه، ایجاد امنیت جزو وظایف اصلی پلیس است.

وی نشاط، آرامش و امنیت مردم را از خواسته‌های نیروی انتظامی نامید و خاطرنشان کرد: افرادی که درصدد ایجاد ناهنجاری، تشویش اذهان یا تکدر خاطر مردمی را فراهم کنند، پلیس قاطعانه با آنها برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلان از مردم استان خواست تا پلیس را برای تامین امنیت بیشتر یاری کنند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت موارد ایمنی در چهارشنبه آخر سال، اذعان کرد: از قرار دادن ظروف تحت‌فشار از جمله کپسول، اسپری، حشره‌کش‌ها و... روی آتش خودداری کنند.

قائدرحمتی با تصریح بر اینکه شهروندان در صورت اطلاع از خرید و فروش و توزیع مواد محترقه مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند، متذکر شد: خانواده‌ها فرزندان خود را از خطرات و آسیب‌های ناشی از انفجار مواد منفجره آگاه کنند و آنها را از بازی با چنین موادی برحذر دارند.

وی بیشترین درصد قربانیان حوادث چهارشنبه آخر سال را کودکان و نوجوانان دانست و یادآور شد: خانواده‌ها از کودکان و نوجوانان خود مراقبت کنند تا موجب فجایع دلخراش نشوند.

این مسئول، پرهیز از روشن کردن آتش روی سطوح شیب‌دار و کنار درختان و خودروها و خودداری از استفاده کردن نفت یا بنزین برای روشن کردن آتش را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول