اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی قزوین:

اجرای طرح همیار پلیس تخلفات حادثه‌ساز را کاهش داده است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی قزوین با بیان اینکه اجرای طرح همیار پلیس تخلفات حادثه‌ساز را کاهش داده است، گفت: هر دانش‌آموز یک پلیس در خانواده خود است.

اجرای طرح همیار پلیس تخلفات حادثه‌ساز را کاهش داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مختار کرمی در مراسم طرح آماده‌باش نوروزی همیاران پلیس استان قزوین که امروز در سالن همایش کانون رشد برگزار شد، اظهار داشت: دانش‌آموزان این استان در قالب طرح همیار پلیس آموزش‌های لازم برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را دیده‌اند و آمادگی لازم برای همکاری با پلیس را در ایام تعطیلات نوروز 92 دارند.

وی با اشاره به نقش همیاران پلیس در فرهنگ‌سازی ترافیکی عنوان کرد: طرح همیار پلیس یکی از طرح‌های مؤثر در فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است که در سال‌های اخیر تأثیر زیادی در کاهش جرایم رانندگی و تصادفات داشته است.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی قزوین تصریح کرد: با تلاش همیاران پلیس تخلفات حادثه‌ساز کم شده و امید است در سال جدید سفری بدون حادثه و خوب را برای شهروندان شاهد باشیم.

کرمی خطاب به دانش‌آموزان ادامه داد: شما نمایندگی پلیس را به عهده دارید و از هرگونه تذکر برای ایمنی در خانواده دریغ نکنید که انشاء‌الله تعطیلات سال جدید به خوشی به پایان برسد.

وی بیان کرد: در طول سال تحصیلی با برگزاری دوره‌های ویژه همیاران پلیس سفارشات و تأکیدات لازم توسط فرهنگیان و پلیس به تمام دانش‌آموزان استان قزوین داده شده است و انتظار می‌رود دانش‌آموزان عزیز در ایام تعطیلات به عنوان ناظر در مقابل مسئولیتی که بر عهده آن‌ها قرا می‌گیرد، انجام وظیفه کنند.

این مسئول اظهار کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل شود که همیاران پلیس به عنوان تذکر‌ دهنده همیشگی در خصوص مسائل راهنمایی و رانندگی در خانواده‌ها باشند و این موضوع به تعطیلات نوروز ختم نشود.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی قزوین افزود: به همین دلیل از طرح همیار پلیس به عنوان طرحی موفق در راستای استقرار انضباط ترافیکی یاد می‌شود.

کرمی یادآور شد: دانش‌آموزان به عنوان همیاران پلیس می‌توانند کمک بسیار زیادی در رفع مشکلات ترافیکی و آگاه‌سازی دیگر دانش‌آموزان نسبت به مسائل ترافیکی داشته باشند.

انتهای پیام/77001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول