اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

مسائل مذهبی با نگاه باورمندانه مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مسائل مذهبی بانگاه باورمندانه مورد توجه قرار گیرد.

مسائل مذهبی با نگاه باورمندانه مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی ظهر امروز در نشست اجرایی ستاد تسهیلات سفر استان مازندران با تسلیت ایام شهادت فاطمیه اظهار داشت: بسترسازی خدمت در مازندران به خوبی انجام شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی شاد با رویکرد مذهبی در مازندران در ایام قبل از فاطمیه اجرایی شد، خاطرنشان کرد: برخی از افراد تلاش داشتند که از این موقعیت ایجاد شده سوء‌استفاده کنند؛ که جلوی سوء‌استفاده‌گران به خوبی گرفته شد.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری امسال  توسط مقام معظم رهبری یادآور شد: واژه حماسه جایگاه ویژه در بین شیعیان دارد و این نام‌گذاری با ظرافت خاصی انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه حماسه دارای لطافت و ظرافت است، گفت: باید این موضوع به خوبی مورد کنکاش قرار گیرد و بیان کردن هر حرفی و سخنی به بهانه حماسه سیاسی در کشور جایگاهی ندارد.

ابراهیمی یادآور شد: روی قضیه حماسه سیاسی باید تامل و تفکر زیادی شود، عده‌ای به بهانه سال حماسه سیاسی هر گونه مسائل سیاسی را در هر محفلی به صورت نابجا مطرح نکنند.

مدیرکل ارشاد مازندران در ادامه تاکید کرد: نگاه رهبری در پیام نوروزی ادامه پیام شهدا و امام(ره) بود و صدور انقلاب اسلامی ایران را به همراه داشت.

وی با اعلام اینکه 14قرن از ماجرای شهادت حضرت زهرا(س) می‌گذرد، تاکید کرد: کلام، سکوت و نگاه فاطمه بسیار باید مورد توجه قرار گیرد.

 انتهای پیام/86004/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول