اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

فعالیت مستمر 30 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از فعالیت مستمر 30 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در سعدآباد خبر داد.

فعالیت مستمر 30 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در سعدآباد

حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سعدآباد اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی و قرآنی اهتمام ویژه دارد و در این مسیر از تمام لحظات و فرصت‌ها بهره می‌بریم.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی نقشی تأثیرگذار در رشد و توسعه فرهنگ اسلامی دارند و حمایت از این هیئت‌ها امری لازم است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از فعالیت مستمر 30 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در سعدآباد خبر داد و خاطر نشان کرد: 50 هیئت مذهبی در سعدآباد فعالیت دارند که 30 هیئت مذهبی تاکنون ثبت رسمی شده و با ساماندهی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

جمالی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ثبت و ساماندهی هیئت‌های باقی مانده، از تقاضای تشکیل هیئت‌های مذهبی جدید دیگر در سعدآباد خبر داد.

وی ضمن تقدیر از هیئت‌های مذهبی تصریح کرد: سمت و سو دادن به هیئت‌های مذهبی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی مناسب در حوزه دین، تبیین مفاهیم قرآنی و اهل بیت (ع) در دستور کار این اداره قرار دارد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری یادواره شهدای سرقنات خبر داد و یادآور شد: یادواره شش تن از شهدای روستای سرقنات در محل گلزار شهدای این روستا برگزار شد.

جمالی ابراز داشت: امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهدایی است که به دعوت امام راحل (ره) لبیک گفته و مخلصانه جان خود را در جبهه‌ها تقدیم نظام و انقلاب کردند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد ادامه داد: شهدای میهن اسلامی با اهدای خون خود پرچم ولایت را برافراشته و چراغ پرفروغ انقلاب اسلامی را روشن نگه داشتند.

جمالی با بیان اینکه نباید وصایا و آرمان‌های شهدا به فراموشی سپرده شود، خاطر نشان کرد: ما مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم و باید با ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب مقابله کنیم.

وی در پایان اذعان داشت: در شرایطی که دشمنان برای زیرسئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند، باید با همه توان برای گسترش تعالیم اسلامی اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول