اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 روز اول سفرهای نوروزی

بیش از 2 هزار کیلو مواد غذایی فاسد در مازندران معدوم شد

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر مازندران گفت: در شش روز اول سفرهای نوروزی مازندران 2 هزار و 69 کیلو مواد غذایی فاسد در مازندران معدوم شد.

بیش از 2 هزار کیلو مواد غذایی فاسد در مازندران معدوم شد

فرهاد مصدری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در محل ستاد تسهیلات استان مازندران با اعلام اینکه تعداد تلفات ناشی از تصادف در سطح جاده‌های استان مازندران نسبت به سال گذشته 83 و 53 صدم درصد کاهش یافت، گفت: در پنج روز اول تعطیلات نوروزی امسال 14 نفر در سطح جاده‌های استان مازندران به مقصد نرسیدند.

وی ادامه داد: این در حالی است که در نوروز سال گذشته و در پنج روز اول 85 نفر جانشان را از دست داده بودند.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر مازندران در ادامه از رشد یک و 83 صدم درصدی میزان بیماران پذیرش شده تصادفی در سطح استان مازندران اشاره کرد و گفت: در شش روز اول تعطیلات نوروزی 556 بیمار تصادفی به اورژانس مازندران مراجعه کردند.

مصدری تعداد ماموریت‌های تصادفی و غیر تصادفی اورژانس 115 مازندران را در سال جاری بیش از هزار و 519 مورد اعلام کرد و گفت: میزان ماموریت‌های اورژانس 115 مازندران نسبت به سال گذشته 17 و 48 صدم درصد کاهش داشت.

وی در ادامه به افزایش تعداد ماموریت‌های هلال احمر مازندران در پنج روز اول سفرهای نوروزی امسال اشاره کرد و گفت: هلال‌احمر مازندران در ایام سفر امسال 117 مورد ماموریت انجام داد.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر مازندران از رشد 235 درصد تعداد ماموریت‌های هلال‌احمر مازندران در شش روز اول سفرهای نوروزی خبر داد.

این مسئول بهداشتی در خاتمه به کشف بیش از 2 هزار و 69 کیلو مواد غذایی فاسد در شش روز اول سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: در این بخش نسبت به سال گذشته با کاهش چهار درصدی مواجه بودیم.

انتهای پیام/86004/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول