اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری:

بیش از 12 هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازرسی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جدید بیش از 25 هزار و 436 مورد بازرسی از 12 هزار و 653 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی در این استان صورت بگیرد.

بیش از 12 هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازرسی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ناصر خسروی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه بسیج سلامت نوروزی هر ساله از اول اسفند ماه لغایت 15 فروردین با حضور بازرسین بهداشت محیط در این استان اجرا می‎شود.

وی افزود: این طرح با هدف حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه به منظور کاهش و کنترل بیماری‌های مرتبط با غذا اجراء می‌شود.

خسروی با اشاره به دیگر برنامه‌های این مرکز در ایام نوروز گفت: نصب بنر، استیکر، پارچه‌نویسی و سایر موارد مشابه در سطح شهر به‌ویژه مراکز خرید به‌منظور اطلاع‌رسانی عمومی اجرای برنامه، ارائه گزارش عملکرد از اجرای مانور در پایان انجام مانور از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این مانور به‌شمار می‎رود.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‎شود در سال جدید بیش از 25 هزار و 436 مورد بازرسی از 12 هزار و 653 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی در این استان صورت بگیرد.

وی تعداد افراد فعال در اکیپ‌های نظارتی تشدید شده در سطح استان را 33 نفر اعلام کرد و گفت: تعداد هفت نفر نیز در ستاد شهرستان‌ها مستقر و تعداد 22 نفر در اکیپ‌های نظارتی شهرستان‌ها فعال خواهد بود.

خسروی ادامه داد: همچنین 11 مورد اکیپ روزانه ستاد شهرستانی با حضور یک نفر در هر ستاد و سه نفر در اکیپ‌های نظارتی روزانه ستاد استانی فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/68001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول