اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان خبر داد

دوچرخه‌سوار همدانی در اردوی تیم ملی/ آمادگی برگزاری جشنواره زمستانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان گفت: یک دوچرخه‌سوار همدانی در نخستین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مواد استقامت و نیمه‌استقامت به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شد.

دوچرخه‌سوار همدانی در اردوی تیم ملی/ آمادگی برگزاری جشنواره زمستانی

علیرضا‌ شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با بیان اینکه شرکت یک دوچرخه‌سوار در اردوی تیم ملی برای ورزش دوچرخه‌سواری همدان افتخار است بیان کرد: «بهنام آرین» یکی از دوچرخه‌سواران خوب و با آتیه استان است که توانسته در المپیک کشوری مقام اول را کسب کند.

وی ادامه داد: بهنام آرین در جمع 134 ورزشکاری بود که برای المپیک لندن دعوت شده بودند ولی متأسفانه در لحظه آخر خط خورد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان درباره وضعیت دوچرخه‌سواری استان بعد از انتخابات هیئت گفت: بعد از مجمع انتخاباتی دوچرخه‌سواری، دیگر از حاشیه‌سازی‌ها خبری نیست، ما نیز از دست یاری به سوی هر کس که می‌تواند به این ورزش کمک کند، دراز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه قصد دارد تغییراتی را در کادر هیئت ایجاد کند، افزود: فعلاً در حال رایزنی و تصمیم‌گیری هستم تا یک تصمیم کارشناسی شده را برای پیشبرد اهداف دوچرخه‌سواری استان بگیرم.

شمسی‌پور درباره جایگاه این هیئت اظهار داشت: همیشه دوچرخه‌سواری استان در جمع هیئت‌های برتر اداره کل‌ ورزش ‌و جوانان بوده است، حتی یک بار ما برترین هیئت ورزشی استان شدیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که این جایگاه را حفظ کنیم و حداقل در جمع سه هیئت برتر استان قرار بگیریم.

وی گفت: دوچرخه‌سوار استان در ارزشیابی فدراسیون نیز در جمع برترین هیئت‌های کشور قرار داد و بنده به طور قطع می‌گویم هیئت‌ دوچرخه‌سواری همدان بعد از تبریز دومین هیئت برتر کشور است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری همدان درباره جشنواره زمستانی نیز ابراز داشت: سومین جشنواره ورزشی همدان در سه رشته دوچرخه‌سواری، اسکی و کوهنوردی برگزار می‌شود که در این جشنواره دوچرخه‌سواران 10 تیم برتر کشور در بخش آقایان، در رشته کوهستان و در ماده کراس کانتری از روز جمعه ششم بهمن ماه به مدت ‌دو روز در شهرستان نهاوند با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: استان به منظور برگزاری مسابقات جشنواره زمستانی در بهمن ماه آماده است که در این زمینه هیئت دوچرخه‌سواری نیز حضوری چشمگیر خواهد داشت.

اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در بخش آقایان و در مواد استقامت و نیمه‌استقامت به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان، در دو رده سنی بزرگسالان و امید از چهارشنبه بیستم دی ماه در کمپ تیم‌های ملی واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شده که بهنام‌آرین دوچرخه‌سوار استان در این اردو حضور دارد.

گفتنی است سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابت‌های جوانان، از 17 تا 27 اسفند ماه سال جاری در بخش‌های (بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری، به میزبانی هندوستان و در شهر دهلی ‌نو برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها، رکابزنان از تاریخ هفدهم تا بیست و یکم اسفند ماه در مواد پیست و از تاریخ 23 تا 27 در مواد جاده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/2499/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول