اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بنک خبر داد

پیش‌بینی اسکان 35 هزار مسافر نوروزی در شهر ساحلی بنک

شهردار بنک از پیش‌بینی اسکان 35 هزار مسافر نوروزی در شهر ساحلی بنک خبر داد.

پیش‌بینی اسکان 35 هزار مسافر نوروزی در شهر ساحلی بنک

حسین صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بنک اظهار داشت: تلاش برای زیباسازی شهر ساحلی بنک و ایجاد محیطی زیبا و بانشاط برای شهروندان و مهمانان از اولویت‌های مسئولان است.

وی با اشاره به شرایط و امکانات فراهم شده برای مهمانان نوروزی در نوروز 92 افزود: یکی از کارهای اولیه صورت گرفته برای رفاه حال مسافران نوروزی اسکان این مهمانان در جاهای مناسب است.

شهردار بنک خاطر نشان کرد: از جمله مکان‌هایی که برای اسکان مسافران در شهر ساحلی بنک در نظر گرفته شده، امامزاده سید حسین، قبور شهدا، پارک شهری واقع در انتهای بلوار شهرداری، بوستان امام حسین(ع) واقع در ورودی خیابان ساحلی و پارک ساحلی است.

صفایی با اشاره به جاذبه‌های شهر ساحلی بنک تصریح کرد: امامزاده حسین و قبور شهدا، چاه قدیمی بنک با قدمتی 400 ساله، پارک بزرگ ساحلی و سواحل نیلگون خلیج فارس از جمله جاذبه‌های گردشگری شهر بنک است.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 25 هزار مسافر از جاذبه‌های شهر ساحلی دیدن کرده و اسکان شدند، افزود: امکانات لازم برای اسکان مهمانان نوروزی فراهم شده است.

شهردار بنک از پیش‌بینی اسکان 35 هزار مسافر نوروزی در شهر ساحلی بنک خبر داد و ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود طی نوروز امسال 30 هزار نفر در پارک ساحلی و پنج هزار نفر نیز در امامزاده سیدحسین و شهدا گمنام اسکان پیدا کنند.

وی مجهز کردن پارکینگ پارک ساحلی، نصب مجموعه‌های تفریحی، آماده کردن برج مراقبت پارک ساحلی، مجموعه ورزشی ساحلی، امداد و نجات دریایی را از جمله اقدامات شهرداری بنک برای رفاه حال مسافران عنوان کرد.

شهردار بنک افزود: پخش برنامه‌های فرهنگی از تلویزیون شهری، گشت نامحسوس در پارک ساحلی و ده‌ها موارد دیگر در زمینه نظافت، چراغانی کردن شهر، تعبیه امکانات و تأمین امنیت و…نیز از جمله دیگر برنامه‌های انجام شده برای نوروز امسال است.

صفایی در پایان خاطر نشان کرد: از ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری و همه کسانی که در این امر برای رفاه حال مسافران همکاری کردند، صمیمانه تشکر می‌کنیم و پیشاپیش سفر خوبی را برای هموطنان عزیز آرزومندیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول