اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد

بهره‌مندی 35 هزار نفر از خدمات نوروزی هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: از آغاز طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر، تاکنون 35 هزار نفر از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شد‌ه‌اند.

بهره‌مندی 35 هزار نفر از خدمات نوروزی هلال احمر

 مهدی ولی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: ارائه خدمت به 35 هزار نفر از گردشگران مراجعه‌کننده به پست‌های راهنمایی مسافران، توزیع 23 هزار بروشور آموزشی و اطلاع‌رسانی، توزیع هشت هزار نسخه نقشه استان و شهرستان و ارائه خدمت به 300 نفر از مراجعان به ایستگاه سلامت به همراه انجام رایگان تست قند خون و سنجش فشار خون تنها بخشی از عملکرد نوروزی بوده است.

وی افزود: بهره‌مندی 300 نفر از کلبه‌های تفریحی و آموزشی دوستدار کودک، بازدید بیش از 600 نفر از نمایشگاه‌های فرهنگی، ارائه خدمت به یک هزار نفر از مراجعان به خیمه‌های نماز و همچنین توزیع بیش از 14 هزار بسته آموزشی و فرهنگی شامل کتابچه مهارت‌های زندگی، سی دی آموزشی و کیف کمک‌های اولیه از دیگر خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر استان در طرح راهنمایی مسافران بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تصریح کرد: در طرح امداد و نجات جاده‌ای نیز امدادرسانی به 49 حادثه تصادف رانندگی و ارائه کمک‌های امدادی به 80 مصدوم، ارائه خدمات درمان سرپایی به 470 نفر و انجام بیش از 117 مأموریت امدادی از جمله خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر استان از آغاز این طرح بوده است.

به گفته وی، طرح‌ امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر استان (آغاز از 24 اسفند) و طرح راهنمایی مسافران ( آغاز از 28 اسفند) تا روز 15 فروردین ادامه خواهند داشت.

انتهای پیام/2296/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول