اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سعدآباد خبر داد

اجرای همزمان 19 پروژه زیرساختی در سعدآباد

شهردار سعدآباد از اجرای همزمان 19 پروژه زیرساختی در سعدآباد خبر داد.

اجرای همزمان 19 پروژه زیرساختی در سعدآباد

سیدجواد مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سعدآباد با تبریک سال نو اظهار داشت: تلاش برای آبادانی و سازندگی شهر سعدآباد از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری در سال جدید است.

وی افزود: افزایش سطح کیفی خدمات و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مورد تأکید قرار دارد و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار بسته‌ایم.

شهردار سعدآباد خاطر نشان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون خدمات متنوعی به مهمانان نوروزی ارائه شده و این روند تا انتهای تعطیلات تداوم خواهد داشت.

مهدی تصریح کرد: نظارت بر اماکن اقامتی و رفع مشکلات پارک‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری و تأمین اقلام ضروری شهروندان و مهمانان نوروزی مورد توجه همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی سعدآباد قرار دارد.

شهردار سعدآباد از اجرای همزمان 19 پروژه زیرساختی در سعدآباد خبر داد و گفت: در شرایط کنونی بیش از 19 پروژه مهم و بزرگ در سعدآباد در دست اجراست که امیدوار هستیم با تکمیل این طرح‌ها شاهد رضایت خاطر شهروندان باشیم.

مهدی ابراز داشت: آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید شهرداری، زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان‌ها، اجرای چهار دهنه پل بر روی رودخانه فصلی و اجرای پروژه یادمان شهدای گمنام سعدآباد از جمله این طرح‌هاست.

وی افزود: احداث چمن مصنوعی، کلنگ‌زنی پارک محله‌ای برای سالمندان و افتتاح روشنایی بولوار ورودی شهر سعدآباد از سمت وحدتیه و جتوط نیز از دیگر طرح‌های مهم این شهر است.

مهدی اضافه کرد: از تمام امکانات و توان موجود برای رشد و آبادانی شهر سعدآباد بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول