اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری 12 گفتمان دینی تخصصی در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری 12 گفتمان دینی تخصصی در سعدآباد در ایام فاطمیه خبر داد.

برگزاری 12 گفتمان دینی تخصصی در سعدآباد

حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سعدآباد اظهار داشت: برای آغاز سال جدید برنامه‌ریزی خوبی در سطح منطقه انجام شده و تمهیدات خوبی اندیشیده شده است.

وی افزود: در حوزه فرهنگی و دینی نیز اقدامات مؤثری برای رفاه و آسایش میهمانان نوروزی در شهرها و روستاهای مختلف سعدآباد انجام شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از تجهیز مساجد بین ‌راهی سعدآباد در ایام نوروز 92 خبر داد و خاطر نشان کرد: طی هماهنگی با شهرداری، بخشداری و سایر دستگاه‌های فرهنگی شهر و در راستای رفاه حال مسافران نوروزی تمامی مساجد بین راهی در محدوده سعدآباد تجهیز شدند.

جمالی در ارتباط با کیفیت تجهیز مساجد بین‌راهی اظهار داشت: طی بازدید از برخی مساجد بین‌راهی مقرر شد در راستای رفع این مشکلات اقداماتی انجام پذیرد که با همکاری و همیاری مردم و مسئولان تمامی مساجد بین‌ راهی از وضعیت مطلوبی برخوردار خواهند شد.

وی از اعزام امام جماعت به تمامی مساجد سعدآباد خبر داد و افزود: با اعزام امام جماعت به مساجد، مسافران نوروزی علاوه بر بهره‌مندی از اقامه نماز جماعت در جلسات گفتمانی نیز شرکت خواهند کرد.

جمالی با اشاره به اینکه برای ایام فاطمیه نیز برنامه‌ریزی شده و بر اساس برنامه زمان‌بندی شاهد اجرای مراسم‌های متنوعی هستیم، اذعان داشت: همزمان با آغاز ایام فاطمیه، 30 مبلغ دینی برنامه‌های دینی مذهبی این ایام را در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از روحانیون مستقر در طرح هجرت بوده و تعدادی از مبلغان بومی نیز در انجام برنامه‌های تبلیغی ایام فاطمیه حضور دارند، افزود: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه با عید نوروز، انجام تبلیغ چهره به چهره در برنامه تبلیغی روحانیون گنجانده شده است.

جمالی از برگزاری 12 گفتمان دینی تخصصی در سعدآباد خبر داد و تصریح کرد: با همکاری روحانیون بومی، 12 گفتمان دینی همزمان با ایام فاطمیه در مساجد، حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی سعدآباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول