اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

پاسخگویی به سئوالات شرعی مهمانان نوروزی سعدآباد

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از پاسخگویی به سئوالات شرعی مهمانان نوروزی سعدآباد خبر داد.

پاسخگویی به سئوالات شرعی مهمانان نوروزی سعدآباد

حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سعدآباد اظهار داشت: تبلیغات اسلامی سعدآباد در سال 91 با اجرای برنامه‌های متنوع و باکیفیت نسبت به ترویج فرهنگ والای قرآنی و اسلامی در سطح جامعه تلاش مستمری داشت.

وی افزود: استقبال جوانان و نوجوانان و تاثیرگذاری این برنامه‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های فرهنگی تبلیغی در سطح منطقه سعدآباد بوده است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از تداوم برنامه‌های تبلیغی و دینی در سعدآباد در سال جدید خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به حضور مردم بومی و غیر بومی در شهرها و روستاها، در ایام تعطیلات نوروزی تمهیداتی اندیشیده شد که روحانیون مستقر در محل‌های تبلیغی خود حضور فعال داشته باشند.

جمالی از پاسخگویی به سئوالات شرعی مهمانان نوروزی سعدآباد خبر داد و تصریح کرد: این فعالیت‌ها در قالب برنامه‌هایی از قبیل؛ برپایی نماز جماعت، پاسخگویی به سئوالات شرعی اعتقادی، شبهات و حضور در مکان‌های زیارتی سیاحتی اجرا می‌شوند تا مسافران که در این ایام نوروز در شهرها و روستاهای بخش حضور پیدا می‌کنند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی برای تضعیف باورها و اعتقادات مردم اقدامات زیادی انجام داده که باید هوشیار باشیم و با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد اظهار داشت: نقش روحانیون و مبلغان در این برنامه‌ها بسیار مهم و تعیین‌کننده است و استفاده از روحانیون و مبلغان مجرب و با دانش گامی در این راستاست.

انتهای پیام/2452/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول