اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خورموج:

مردم ایران بار دیگر به رهنمودهای امام خود لبیک می‌گویند

امام جمعه موقت خورموج گفت: مردم رشید ایران همانند همیشه باردیگر به رهنمودها و ندای امام خود لبیک خواهند گفت و با حضور جهادی خودشان در انتخابات خردادماه شرکت خواهند کرد.

مردم ایران بار دیگر به رهنمودهای امام خود لبیک می‌گویند

حجت‌الاسلام عباس فقیه امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دشتی، اظهار داشت: جامعه مذهبی ایران اسلامی جشن ملی را با جشن مذهبی تلفیق کرده است.

امام جمعه موقت خورموج افزود: چند سالی است که مردم در کنار خانواده‌های معظم شهدا در گلزار شهدا که بهترین‌ها بوده و کسانی هستند که مسیر عزت، افتخار و آزادی را برای ما به ارمغان آوردند، سال جدید را آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به پیام نوروزی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بیان داشت: حضرت امام خامنه‌ای در پیام نوروزی خویش امسال را با عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری کردند و پیام حضرت آقا از این نامگذاری به خاطر حوادث و اتفاقات به وجود آمده در سال 91 و حوادث پیش‌رو در سال 92 بود.

فقیه عنوان کرد: مقام معظم رهبری با اشاره به انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان مهم‌ترین رخداد سیاسی سال 92 فرمودند که در زمینه‌ امور سیاسی، کار بزرگ سال 92، انتخابات ریاست جمهوری است  که در واقع مقدرات اجرایی و سیاسی  و به یک معنا مقدرات عمومی کشور را برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی می‌کند و مردم با حضور خودشان دراین میدان هم خواهند توانست آینده‌ نیکی را برای کشور و برای خودشان رقم بزنند.

وی ادامه داد: مردم رشید ایران همانند همیشه بار دیگر به رهنمودها و ندای امام خود لبیک خواهند گفت و با حضور جهادی خودشان در انتخابات خردادماه شرکت خواهند کرد.

فقیه در پایان اذعان داشت: مردم ما با همه سختی‌ها، فشارها و تحریم‌هایی که وجود داشته در کنار رهبری حرکت کرده و مسیر پیشرفت ایران را طی خواهند کرد.

انتهای پیام/66001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول