اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک - 30

فرمانده سپاه سمنان: خاکریز دفاع از ایران را به قلب آمریکا خواهیم برد

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امروز خاکریزهای دفاع مقدس به آمریکای لاتین رسیده است و جوانان کشورمان، خاکریز دفاع از ایران را به قلب آمریکا خواهند برد.

فرمانده سپاه سمنان: خاکریز دفاع از ایران را به قلب آمریکا خواهیم برد

سردار علی استادحسینی امروز در حاشیه اعزام کاروان‏های راهیان نور استان سمنان در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: جنگ امروز، جنگ سخت نیست؛ بلکه جنگی نرم و پنهان است که به ذهن‌ها و فکرها هجوم می‏برد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: باید تلاش کرده و از جوانانمان حمایت و نگهداری کنیم؛ چرا که قلب جوانان صاف و بی‏غل و غش است.

وی گفت:‌ خاکریزهای دفاع مقدس در ایران نیست؛ بلکه فراتر از آن به آمریکای لاتین،‌ انتهای کانال سوئز، پشت دروازه‌های تل‏آویو و در آفریقا رسیده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: باید تلاش شود تا از این خاکریزها حراست کنیم؛ ما خاکریز دفاع را به قلب آمریکا خواهیم برد و دشمنان نیز از همین مسئله در هراس هستند.

استادحسینی بیان داشت: اینکه دشمنان و معاندان نظام می‌گویند «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» این یک دروغ بزرگ و توطئه‌ای آشکار بوده و مهم این است که باید در برابر توطئه‌‌های دشمنان آشکار و پنهان هوشیار باشیم.

وی افزود: ایثار و گذشت جوانان برومند کشورمان، نظام دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را از بین برد و امروز پس از گذشت 34 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران، دشمنی دشمنان پایان نیافته است و ما طولانی‌ترین جنگ تاریخ معاصر یعنی هشت ساله دفاع مقدس را پشت سر گذاشته‌ایم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اذعان داشت: علت دشمنی دشمنان با فرهنگ ایثار و شهادت به منظور دستیابی به اهداف شومشان و ترویج فرهنگ غلط و منحط غربی در جامعه ماست.

استادحسینی افزود: باید از عقبه و پیشینه اسلامی خود و فرهنگ عاشورایی، فاطمی و علوی حراست کنیم؛ چرا که رمز پیروزی ما در جنگ نرم امروز همین فرهنگ ناب محمدی(ص) است.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان راهیان نور استان سمنان از 27 اسفندماه آغاز شده و تا 11 فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول