اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

کشت دوباره برنج در مازندران با 70 هزار هکتار

استاندار مازندران با اشاره به اینکه 70 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی زیرکشت دوباره برنج رفت، گفت: کشاورزان مازندرانی با وجود مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، سنت پیامبران را ادامه دادند.

کشت دوباره برنج در مازندران با 70 هزار هکتار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، مراسم آرامش بهاری امام‌زادگان مازندران توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه این استان با حضور استاندار مازندران، فرماندار ساری و جمعی از مسئولان استانی ظهر امروز به میزبانی امامزاده عباس(ع) شهرستان ساری برگزار شد.

این مراسم با حضور صدها نفر از شهروندان ساروی در محوطه آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این مراسم سال جدید را به همه حاضران و مردم ولایی مازندران تبریک گفت.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده به میهمانان و مسافران نوروزی که به استان مازندران سفر می‌کنند، خیر مقدم گفت و بیان داشت: استان مازندران با اجرای طرح آرامش بهاری در 223 بقعه متبرکه مازندران آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان نوروزی است.

استاندار مازندران نیز با تبریک به مناسبت سال جدید به هم‌استانی‌ها گفت: سال جدید را با ذکر یا فاطمة‌الزهرا(س) در کنار یکدیگر آغاز می‌کنیم.

سید علی‌اکبر طاهایی، انقلاب اسلامی را یادگار حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) دانست و اذعان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه‌سار ولایت مطلقه امام عصر(عج) قرار دارد.

نماینده عالی دولت در استان مازندران ابراز داشت: از خداوند می‌خواهیم، سال جدید سالی پربرکت و سرشار از شادی برای برنج‌کاران، مزرعه‌داران و بنگاه‌های صنعتی استان مازندران باشد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در سال گذشته 70 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی مازندران زیرکشت دوباره برنج رفت، تأکید کرد: کشاورزان مازندرانی با وجود مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، سنت پیامبران را ادامه دادند و به صنعت کشاورزی پرداختند.

وی تصریح کرد: با استعانت از خداوند برای کشاورزان مازندرانی در سال جدید سالی پربرکت آرزو می‌کنم.

طاهایی در پایان برای همه بیماران و جانبازان آرزوی سلامتی کرد و به مسئولان تأکید کرد که راه تشکیل خانواده برای جوانان در سال جاری هموار شود.

انتهای پیام/2296/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول