اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و املش خبر داد

برگزاری مراسم تحویل سال نو در 35 بقعه رودسر و املش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و املش از برگزاری مراسم تحویل سال نو در 35 بقعه این شهرستان‌ها خبر داد.

برگزاری مراسم تحویل سال نو در 35 بقعه رودسر و املش

حجت‌الاسلام رسول علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در آستانه نوروز، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از ابتدای تعطیلات آغاز می‌شود و تا 15 فروردین ادامه می‌یابد و در راستای اجرای این طرح، مراسم تحویل سال در 35 بقعه متبرکه شهرستان برگزار می‌شود.

وی قرائت قرآن، سخنرانی، اجرای مدیحه‌سرایی، قرائت آل‌یاسین، قرائت دعای تحویل سال، عطر افشانی و گلباران قبور شهدا را از برنامه‌های مراسم تحویل سال در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه ذکر کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و املش با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار خیمه معرفت در جوار امامزادگان روستای ماچیان برگزار می‌شود، برپایی غرفه بصیرت برای گفتمان‌های دینی، پاسخ به شبهات و مسایل شرعی و غرفه غنچه‌های ولایت برای کودکان را از برنامه‌های طرح آرامش بهاری عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای خدمات مطلوب‌تر به مسافران و زائران در جوار 20 بقعه متبرکه نماز جماعت برگزار می‌شود.

علیخانی با اشاره به اینکه در دهه نخست فاطمیه مراسم سوگواری یاس نبوی در مسجد موقوفه مرحوم طالب‌زاده برگزار می‌شود، یادآور شد: مراسم ویژه‌ای در روز شهادت فاطمه زهرا (س) در پنجم فروردین 92 با مداحی «صادق آهنگران» در جوار امامزادگان ماچیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول