اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید کهگیلویه خبر داد

برگزاری مراسم تحویل سال در جوار جاودانه‌ترین ستار‌گان دهدشت

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: همزمان با سراسر کشور مراسم تحویل سال نو در جوار قبور مطهر شهدای دهدشت برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم تحویل سال در جوار جاودانه‌ترین ستار‌گان دهدشت

بهنام صمدی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت اظهار کرد: مراسم تحویل سال 92 در گلزار جاودانه‌ترین ستارگان در دهدشت برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه شهدا را ستارگان هدایت خواند و گفت: تحویل سال با شهدا  فرصتی است تا با آرمان‌های آن کبوتران خونین بال تجدید پیمان بندیم.

صمدی‌فرد با بیان این که زندگی همه ما مرهون فداکاری و ایثار شهدای گران‌قدر است، خاطر نشان کرد: شهدا  افتخاری برای ما هستند و گلزار شهداء مکان معنوی برای درک و شناخت بهتر آنان است.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته نیز تحویل سال در چنین جایگاهی برگزار می‌شد، ابراز داشت: خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، مسئولان و سایر مردم با حضور در گلزار شهدا سال خود را با یاد شهیدان آغاز می‌کنند.

صمدی‌فرد افزود: برنامه تحویل سال در گلزار شهدای دهدشت روز چهارشنبه با تلاوت آیات وحی آغاز و ذکر ادعیه و برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا می‌شود.

وی مهمترین دعا در هر لحظه و به خصوص لحظه تحویل سال را سلامتی و تعجیل در ظهور امام عصر ارواحنا له الفداء دانست و گفت: بیانات مقام معظم رهبری در این مراسم نیز به استماع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

رئیس بنیاد شهید کهگیلویه از مردم شهیدپرور دهدشت جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل آورد و اذعان داشت: یاد و خاطره مردان عرصه عشق تا ابد در دل همه ما خواهد ماند.

وی در پایان برای ملت شریف ایران به خصوص مردم  ولایتمدار دهدشت آرزوی سالی پر برکت و سرشار از موفقیت و بهروزی کرد.

انتهای پیام/82016/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول