اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس مطرح کرد

بی‌حرمتی به ارزش‌ها در مراسم بزرگداشت روز بوشهر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: در مراسم بزرگداشت روز بوشهر به ارزش‌ها بی‌حرمتی شد.

بی‌حرمتی به ارزش‌ها در مراسم بزرگداشت روز بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد عصر شنبه در مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز بخش شبانکاره در مجتمع آموزش و پرورشی شهید نظری روستای دهداران اظهار داشت: ما باید همواره پاسدار خون شهدا باشیم و پیشرفت و ایستادگی نظام اسلامی مرهون خون شهداست.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان داستان‌هایی از رشادت‌ها و رفتارهای شهدا گفت: تنها راه رشد بشریت و رسیدن به کمال، راهی جز مسیر ولایت، امامت و اهل بیت (ع) نیست و جوانان باید در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: شهدا به ما آموختند که عرفان در میادین جنگ است و امام(ره) هیچگاه به ما نیاموخت که عرفان را در گوشه مساجد پیدا کنید بلکه با حضور در عرصه و صحنه‌های مورد نیاز اسلام و انقلاب باید برای احیای ارزش‌ها گام برداشت.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس اذعان داشت: اکثر شهدای ما از قشر جوان و نوجوان بودند و آرزوهایی داشتند و ما باید از این جوان‌ها و نوجوان‌ها درس عرفان و زندگی یاد بگیریم.

این مسئول با تاکید بر اینکه مسئولین باید با رفتارها و اقدامات خود ترویج دهنده آرمان‌های شهدا در جامعه باشند گفت: متاسفانه شاهد هستیم افرادی با استفاده از عناوینی مثل روز بوشهر و غیره اقداماتی انجام می‌دهند که رضای خدا ندارد و فایده‌ای برای جوانان جامعه در آن نیست.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: هزاران تن از بهترین جوانان این سرزمین جان خود را فدا کردند تا آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلام را حفظ کنند و ما نباید با اینگونه رفتارها به خون آنها بی‌حرمتی کنیم بلکه باید اقداماتی انجام دهیم که فرهنگ ایثارگری را ترویج کنیم.

نماینده دشتستان در مجلس اظهار داشت: برخی از رفتارها و مشکلات بین مسئولین ناشی از روحیه ایثارگری نیست زیرا فرهنگ شهدا را فراموش کرده و درس ایثارگری نیاموخته‌ایم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه مردم در شرایط کنونی با وجود همه مشکلات و سختی‌ها با قدرت ایستاده‌اند افزود: مسئولان باید قدردان این مردم بصیر و ولایتمدار باشند و نباید با رفتارهای ناپسند خود مشکلات را بیشتر کنند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: توجه به فرهنگ شهادت و ایثارگری به همه مردم و مسئولان درس زندگی و بندگی می‌دهد و برگزاری یادواره‌های شهدا در اقشار مختلف حرکت بسیار با ارزش و پسندیده‌ای است.

انتهای پیام/2451/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول