اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

فرماندار دشتستان سریع‌تر معرفی شود

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار معرفی هر چه سریع‌تر فرماندار دشتستان شد و گفت: دشتستان نباید بدون مدیر باشد.

فرماندار دشتستان سریع‌تر معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری مراسم میثاق با شهدا در گلزار شهدای برازجان اظهار داشت: دشتستان برای رشد و پیشرفت نیازمند تلاش و فعالیت همه‌جانبه و شبانه‌روزی است و همه باید احساس مسئولیت کنند.

وی ادامه داد: در هر شرایطی پیگیر مشکلات شما مردم هستم و دفاتر ارتباطی بنده همواره بر روی مردم باز است و با تمام توان برای رفع مشکلات مردمی تلاش می‌کنیم.

موسوی‌نژاد، خواستار معرفی هر چه سریع‌تر فرماندار دشتستان شد و خاطر نشان کرد: دشتستان نباید بدون مدیر بماند و از مسئولان ذیربط انتظار داریم؛ نسبت به معارفه فرماندار جدید اهتمام ورزند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: هر کاری احساس کنم به نفع مردم است، انجام می‌دهم و به شایعات و حاشیه‌سازی برخی افراد توجهی ندارم.

وی عنوان کرد: در مجلس و در هر مکان دیگری برای پیگیری مطالبات مردمی ساکت نخواهم نشست و برای تحقق خواسته‌های شما عزیزان پیشقدم هستم.

موسوی‌نژاد افزود: بنده نماینده مردم هستم؛ نه نماینده دولت، بنابراین هر چیزی که به نفع مردم باشد؛ انجام می‌دهم و از هیچ کس هم ترسی ندارم.

وی اضافه کرد: برخی وقتی دیدند که نماینده دشتستان در مجلس ساکت نیست و در تمامی کمیسیون‌ها و طرح‌ها حضوری فعال دارد، برای اینکه بنده را ساکت کنند از روش دیگری وارد شدند و گفتند که موسوی‌نژاد خیلی حرف می‌زند.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه کار نماینده حرف زدن و نظارت است، ابراز داشت: اتفاقاً در مجلس باید نظارت کرد و حرف زد؛ کار نماینده اجرایی نیست که انتظار داشته باشیم کاری را اجرا کند و تاکنون از تمام ابزارهای نظارتی خود استفاده کرده‌ام.

نماینده دشتستان در مجلس بیان داشت: در کنار مزار پاک شهدا عهد می‌بندم؛ کاری کنم که پایان مدت مأموریتم، شرمنده شهدا، امام شهدا، رهبر معظم انقلاب و شما مردم خونگرم دشتستانی نباشم.

موسوی‌نژاد در پایان اذعان داشت: امروز بیش از هر چیزی به وحدت و همدلی نیاز داریم و باید برای رشد و توسعه منطقه استان و کشور گام برداریم.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول