اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی فیروزکوه:

ملت ایران در سال 91 استکبار جهانی را به زانو درآوردند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه گفت: ملت بزرگ ایران در سال 91 به خوبی مقابل تحریم‏ها ایستادند و استکبار جهانی را به زانو درآوردند.

ملت ایران در سال 91 استکبار جهانی را به زانو درآوردند

حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به مهم‏ترین مسائل کشور در سالی که گذشت، اظهار داشت: تحریم‏ها و فشارهای اقتصادی که به تعبیر دشمنان نظام در طول سال 91 تشدید شده بود، از مهم‏ترین مسائلی بود که نظام اسلامی را تهدید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب با تحریم مواجه بوده است و این مقوله چیز جدید و ناآشنایی برای دولت و ملت ایران نبوده و نیست.

وی با اشاره به دوران غرورآفرین دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در آن زمان، نهال نوپای انقلاب با تمام دنیای استکبار که بیش از 40 کشور بودند و رژیم بعث عراق را همراهی می‏کردند، تهدید شد؛ اما غیورمردان این مرز و بوم تن به ذلت ندادند و شجاعانه مقاومت کردند.

استیری تصریح کرد: تحریم‏های واردات و صادرات کالا، ارتباطات دیپلماتیک، بانک‏ها، تحریم رسانه‏ای، جلوگیری از ورود ارز به کشور در این سال توسط معاندان نظام به اوج خود رسید.

وی گفت: دشمنان صریحاً اعلام کرده بودند که با این اوضاع، در ایام پایانی سال 91 نیروهای نظامی ایران اعم از سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با حضور در کف خیابان‏ها به کنترل اعتصابات مردمی می‏پردازند و تعبیر «قیام گرسنگان» را به کار می‏بردند.

امام جمعه فیروزکوه ادامه داد: آنان حتی به همین مقدار نیز بسنده نکردند و هر روز اقشار مختلف جامعه را به نوعی درگیر مسائل اقتصادی کردند و علاوه بر آن در سایت‏ها، شبکه‏های ماهواره‏ای و سایر رسانه‏های خود علیه نظام اسلامی تبلیغ کردند تا نارضایتی‏ها را به اوج برسانند.

وی عنوان کرد: با وجود تحریم‏هایی که در طول تاریخ بی‏سابقه بود و همه ددمنشی‏ها، امروز اقتدار نظام اسلامی را به خوبی شاهد و ناظر هستیم.

استیری تصریح کرد: گواه این مهم، دستیابی به پیشرفت‏های اساسی در تولید داخلی و عقب‏نشینی گروه موسوم به 1+5 در مسائل هسته‏ای ایران است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نیز به حق حمایت خوبی از نظام و رهبری نشان دادند که نمونه بارز آن را در راهپیمایی بی‏نظیر یوم‏الله 22 بهمن شاهد بودیم.

استیری در پایان خاطرنشان کرد: مردم ثابت کردند؛ هر کجا انقلاب، نظام و رهبری در خطر است، هوشیارانه در صحنه حاضرند و حمایت همه‌جانبه خود را نشان می‏دهند.

انتهای پیام/2568/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول