اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

تاریخ دشتستان پر از مقاومت در مقابل استبداد و استکبار بوده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: تاریخ دشتستان پر از مقاومت در مقابل استبداد و استکبار بوده است.

تاریخ دشتستان پر از مقاومت در مقابل استبداد و استکبار بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در دیدار با مردم بخش ارم اظهار داشت: منطقه ارم در تاریخ جنوب ایران و استان ولایت‌مدار بوشهر جایگاه ویژه‌ای دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطر نشان کرد: تاریخ این منطقه همواره پر از شکوه، استواری، تدین، بیداری، ولایت‌مداری و مقاومت در مقابل استبداد و استکبار بوده است.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: منطقه تنگ‌ارم دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالایی به‌ویژه در عرصه کشاورزی است که مسئولان باید زمینه بهره‌برداری بهینه از این مهم را فراهم کنند.

امام جمعه بوشهر، رفع مشکل آب منطقه ارم را ضروری دانست و اضافه کرد: تأمین آب یکی از مشکلات منطقه تنگ‌ارم است که باید با ایجاد سد و اجرای طرح‌های آبخیزداری برای تأمین آب شرب و کشاورزی این منطقه اقدام کرد.

صفایی‌بوشهری با اشاره به شرایط آب و هوای سرد بخش ارم اذعان داشت: گازرسانی به این بخش از مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به بوشهر است، اما هنوز اجرایی نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: مجوز استقرار دفتر امام جمعه در شهر ارم از توابع شهرستان دشتستان دریافت شده است و به‌زودی این مهم انجام خواهد شد.

امام جمعه برازجان نیز در این آئین اذعان داشت: به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات بسیار خوبی در شهرستان دشتستان صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام حسن مصلح ابراز داشت: برخی مشکلات زیربنایی در مناطق دشتستان وجود دارد که انتظار می‌رود مدیران و مسئولان اجرایی برای رفع آنها تلاش مضاعف و بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول