اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عملیات انتظامی استان زنجان خبر داد

نصب 50 سرعت‌سنج در جاده‌‌های زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عملیات انتظامی استان زنجان به نصب 50 دستگاه سرعت‌سنج در محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: این سرعت‌سنج‌ها نقش مهمی در کنترل تخلفات رانندگی دارند.

نصب 50 سرعت‌سنج در جاده‌‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل اسماعیلی در بازدید استاندار زنجان از قرارگاه علی (ع) با اشاره به مشخص شدن 27 نقطه در سطح استان برای پوشش توسط پلیس در ایام نوروز اظهار داشت: این نقاط اغلب حساس هستند.

وی از استقرار نیروهای انتظامی در مراکز حساس شهر خبر داد و افزود: این نیروها با همراهی ستادهای مرکزی، مناطق حادثه‌خیر را پوشش می‌دهند.

معاون عملیات انتظامی استان زنجان، خیابان‌های بعثت، چند خیابان در شهرک کارمندان، امجدیه، آزادگان، چند خیابان انصاریه و بخش‌های دیگری از شهر زنجان را جزو مناطق پرحادثه در سال‌های گذشته در چهارشنبه آخر سال اعلام و بر در نظر گرفته شدن عملیات‌های خاص برای کنترل آنها تأکید کرد.

*مسیر گاوازنگ مسدود می‌شود

وی از مسدود شدن مسیر گاوازنگ از روبه‌روی نمایشگاه کاسپین به بالا خبر داد و گفت: این اقدام برای جلوگیری از حوادث احتمالی در کوه‌ها و پرتگاه‌های موجود در این منطقه انجام می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به همکاری سپاه و بسیج در برقراری امنیت امشب ادامه داد: این نیروها وظیفه برقراری ایست و بازرسی را در مناطقی از شهر بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه علی (ع) به صورت کشوری دایر شده است، اضافه کرد: این قرارگاه با عضویت همه معاونت‌ها تشکیل شده است.

*دایر شدن 13 ایستگاه پلیس

معاون عملیات انتظامی استان زنجان به برقراری 13 ایستگاه پلیس در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: این تعداد ایستگاه در سطح شهرستان‌های استان پراکنده شده‌اند.

وی، مدت زمان دایر ایستگاه‌های نوروزی پلیس را تا 18 فروردین اعلام کرد و گفت: ایستگاه‌های پلیس با پراکندگی تعریف شده‌ای در سطح استان مستقر شده‌اند.

اسماعیلی از حضور بیش از سه هزار نیروی گشت در ایام نوروز در جاده‌های استان خبر داد و گفت: این نیروها در 43 نقطه به همراه عوامل ترافیکی مستقر می‌شوند.

وی به نصب 50 دستگاه سرعت‌سنج در محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و افزود: این سرعت‌سنج‌ها نقش مهمی در کنترل تخلفات رانندگی دارند.

*تأثیر مطلوب تفاوت‌های مدیریتی بر عملکرد

در ادامه این بازدید، استاندار زنجان با اشاره به آغاز تعطیلات برای عموم مردم بیان داشت: این روزها برای نیروی انتظامی بسیار پرکار است.

محمد رئوفی‌نژاد با اشاره به تغییرات به وجود آمده در مدیریت نیروی انتظامی استان زنجان عنوان کرد: این تغییرات ناشی از دیدگاه جدید مدیریت است.

وی در پایان با اشاره به لزوم مراقبت از عدم اعمال سلیقه در اداره مسئولیت‌ها گفت: نگاه نو در مدیریت موجب ارتقای عملکرد می‌شود.

انتهای پیام/73004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول