اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

گزینه اصلاح‌طلبان در انتخابات خاتمی نیست

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل سیاسی گفت: اصلاح‌طلبان در سال 88 تهمت تقلب در انتخابات را زدند و در انتخابات آینده گزینه خود را محمد خاتمی معرفی کردند اما گزینه اصلی آنها مخفی است.

گزینه اصلاح‌طلبان در انتخابات خاتمی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ولی‌الله غلامی ظهر امروز در جلسه تحلیل مسائل سیاسی در بیرجند با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) اظهار کرد: صدای شکستن استخوان‌های مارکسیست را می‌شنوم و همچنین اسلام ابر قدرت‌ها را به خاک ذلت می‌کشاند.

وی دلیل شکست دشمن در کشور سوریه را بسیجیان دانست و ادامه داد: قریب 60 هزار نیروی بسیجی در سوریه پیدا شده و آمریکایی‌ها دلیل شکست خود را به وجود آمدن حزب‌الله دوم در سوریه می‌دانند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به چالش هسته‌ای، افزود: باید دقت کرد که هدف دشمن در بحث هسته‌ای چیست که الان کوتاه آمده است.

غلامی اضافه کرد: دشمن فهمیده که تحریم‌ها در ایران اثر نکرده و با وجود فشار نظر ایران عوض نشده و ایران فلج نشده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگتر‌ین تحریم بانکی را ایران داشته است، تصریح کرد: اوباما تحریم را در مجلس امضا نکرد و این یعنی آمریکا آخرین تیر خود را نگه ‌داشته تا ایران را بترساند و برداشت دشمن این است که اگر آخرین تیر را بزند ایران مقاومت کرده و دشمن دچار مشکل می‌شود.

کارشناس مسائل سیاسی از رشد 20 درصدی غنی‌سازی خبر داد و گفت: تحریم‌ها پیشرفت ایران را به دنبال داشته و همچنین سبب ایجاد مجتمع سوخت شده است.

غلامی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری اذعان داشت: هر کس می‌خواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود باید قانون اساسی را بخواند و در راستای آن عمل کند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه بعضی‌ها هستند که تکلیف خود می‌دانند که سفارشات مقام معظم رهبری را گوش نکنند، متذکر شد: قطعا مقام معظم رهبری در هفته‌های آتی سخنانی در این زمینه دارند.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در جمله‌ای فرمودند که هم خودم در مقابل این قضایا احساس تأسف می‌کنم و هم به خاطر ناراحتی مردم ناراحت شدم.

غلامی با بیان بخشی از سخنان مقام معظم رهبری افزود: ایشان گفتند این کارها هم خلاف شرع است، هم خلاف قانون، هم خلاف اخلاق و تضییع حقوق مردم است.

وی تصریح کرد: البته 265 نماینده مجلس در مقابل آقا معذرت‌خواهی کردند اما رئیس جمهور بعد از دو روز که نمایندگان با او صحبت کردند معذرت‌خواهی کرد.

غلامی غلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا جریان اصلاح‌طلب بازهم در انتخابات آینده هستند، اذعان داشت: اصلاح‌طلبان در سال 88 تهمت تقلب در انتخابات را زدند و آنها در انتخابات آینده گزینه خود را خاتمی معرفی کردند اما گزینه اصلی آنها مخفی است.

وی گفت: 15 تا 20 اصولگرا در بحث انتخابات آینده وارد شده‌‌اند و تفکر اصولگرایان نزدیک‌ترین تفکر به انقلاب اسلامی است.

کارشناس مسائل سیاسی اذعان داشت: اگر شورای نگهبان نامزدی را تایید کرد نباید او را تخریب کنیم.

غلامی متذکر شد: بسیجیان باید سخنان مقام معظم رهبری را قبل از انتخابات دقیق گوش کنند چون که ایشان شاخص‌ها را در انتخابات معرفی می‌کنند که بسیجیان باید آن را شناسایی کنند.

انتهای پیام/2248/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول