اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

دولت از 45 هزار میلیاردی که درخواست کرده باید در انتخابات هزینه کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: دولت از همان 45 هزار میلیاردی که برای مصرف در سه ماه نخست امسال درخواست کرده است باید مبلغی را برای انتخابات هزینه کند.

دولت از 45 هزار میلیاردی که درخواست کرده باید در انتخابات هزینه کند

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی ‌امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد دلایل عدم پیش‌بینی بودجه برای انتخابات در لایحه بودجه سه دوازدهم سال 92 و سهل انگاری آن به وسیله دولت بوده است یا مجلس، اظهار کرد: ما نمی‌توانیم تقصیر را روی دوش دولت یا مجلس بیندازیم.

وی افزود: با توجه به اینکه سه دوازدهم را این‌گونه تنظیم کردند که دولت مثل سال 91 بودجه را هزینه کند و این بودجه سه دوازدهم سقفش از مقدار بودجه سال 91 در سه ماه اول بالا نزند، سبب شد که این مشکل به وجود آید.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در سال 91 انتخاباتی نداشتیم و در مصوبه بودجه سه دوازدهم هزینه‌ای برای انتخابات در نظر گرفته نشده بود.

وی گفت: اکنون دولت از همان 45 هزار میلیاردی که برای مصرف در سه ماه نخست سال درخواست کرده است باید مبلغی از آن را برای انتخابات هزینه کند.

موسوی اذعان کرد: در انتخابات هزینه‌های جانبی زیادی وجود دارد و هزینه‌هایی است که فرار از آن غیر ممکن است.

وی یادآور کرد: سرانجام انتخابات هزینه‌های سنگینی دارد که این هزینه‌ها هم برای دولت و هم برای شورای نگهبان است که باید این هزینه‌ها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول