اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

انتخابات 24 خرداد نمودی از مردم‌سالاری دینی می‌باشد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: ‌انتخابات 24 خرداد سال آینده نمودی از مردم‌سالاری دینی و ولایتمداری مردم قهرمان ایران می‌باشد.

انتخابات 24 خرداد نمودی از مردم‌سالاری دینی می‌باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در نشست با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان اظهار داشت: آنچه که انتخابات جمهوری اسلامی ایران را ابهت جهانی بخشیده، مشارکت گسترده مردم و حضور دشمن‌شکن آنها در صحنه است.

وی ادامه داد: با گذشت 34 سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی هر روز بر عزت و اقتدار این نظام افزوده شده و در میان این اوراق زرین و درخشان، ایران اسلامی به عنوان الگو در دنیا مطرح شده است.

نیکزاد در تبیین انتخابات در ایران اسلامی خاطرنشان کرد: به طور میانگین سالیانه، یک انتخابات در کشور اسلامی ایران برگزار می‌شود که در هر دوره از انتخابات در مقایسه با انتخابات قبل شاهد برگزاری انتخابات با عظمت و با شکوه هستیم.

این مسئول بر حضور حماسی، آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد و افزود: با اجرای صحیح قانون اساسی و حضور مقتدرانه مردم در این انتخابات که در 24 خردادماه سال آینده برگزار می‌شود، شاهد توسعه، تحول و پیشرفت همه‌جانبه کشور خواهیم بود.

وی با بیان آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان داشت: بین هیئت‌های اجرایی، نظارت و مسئولان استانی در برگزاری انتخابات همکاری خوبی وجود دارد که تلاش می‌کنند با رعایت اصول و قوانین زمینه حضور گسترده و با نشاط و پرطراوت مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل بیان کرد: مقدمات کار جهت برگزاری انتخابات سالم، پرشور و مردمی فراهم شده و با تعامل و همکاری هیئت‌های نظارتی و اجرایی، تمام مراحل انتخابات در استان به نحو احسن برنامه‌ریزی شده و هیچ‌گونه مشکلی در راستای برگزاری این انتخابات وجود ندارد.

نیکزاد با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مهم‌ترین و حساس‌ترین رخداد سیاسی کشور در سال 92 است، یادآور شد: با توجه به اینکه اولین انتخاباتی است که پس از فتنه سال 88 برگزار می‌شود؛ به همین لحاظ از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

در جریان این نشست، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان نیز نقش هیئت‌های نظارت را اجرای کامل قانون در تمام ابعاد و صیانت از آرای مردم دانست و گفت: انتخابات برای کشورها هم فرصت و هم تهدید است، بنابراین با اقدام هوشمندانه مردم اهداف دشمنان خنثی و این انتخابات که در خردادماه سال آینده با حضور گسترده و پررنگ مردم برگزار می‌شود، فرصتی برای تثبیت و تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام عبدالله بیدار افزود: ملت ایران با حضور پرشور خود در این دوره از انتخابات بار دیگر به جهانیان به ویژه استکبار جهانی نشان می‌دهند که همچنان پشتیبان نظام اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام/62001/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول