اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی فریدن:

دهیاران بستر مشارکت همگانی در انتخابات را فراهم کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار بخش مرکزی شهرستان فریدن گفت: دهیاران با اطلاع‌رسانی و خدمت به مردم بستر مشارکت همگانی در انتخابات را فراهم کنیم.

دهیاران بستر مشارکت همگانی در انتخابات را فراهم کنند

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان فریدن، محمد حسینی صبح امروز در یازدهمین جلسه دهیاران بخش مرکزی شهرستان فریدن ضمن تبریک به مناسبت آغاز شدن سال نو با اشاره به مسئولیت خطیر دهیاران در مقابل مردم روستا اظهار کرد: توقع مردم از مسئولان خدمت رسانی به آنها است و این امر باید محقق شود، چرا که با اطلاع‌رسانی و خدمت به مردم می‌توان بستر مشارکت همگانی در انتخابات را فراهم کرد.

وی افزود: سال 92، سالی پرکار و حساس است، چرا که انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش رو داریم و انتخاباتی است که با همکاری و همیاری مسئولان در هر رده‌ای باید زمینه مشارکت حداکثری به منصه ظهور بنشیند.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان فریدن به مدیریت تنش‌های محلی و روستایی اشاره کرد و گفت: سلایق و ایده‌های متعدد و مختلف سبب ایجاد بعضی از تنش‌ها می‌شود که دهیار روستا باید با درایت آنها را مدیریت کند .

وی به فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌های اخیر دشمنان اشاره و تاکید کرد: نباید اجازه بدهیم که این مشکلات پیش رو خدمات انجام گرفته به مردم را هدف گرفته و کم رنگ کند.

محمد حسینی نقش دهیاران را در ایجاد فرهنگ در روستاها مهم دانست و تأکید کرد: از همین امروز به کارهای عقب مانده برسیم و از ظرفیت‌های روستاها برای پیشبرد اهداف متعالی شهرستان استفاده بهینه کنیم.

وی در خاتمه ضمن تاکید بر امنیت، نظافت و گردشگری روستاها در ایام نوروز به همکاری و تعامل بیشتر دهیاران با شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: همکاری شما با این شرکت ارائه خدمات بیشتر و بهتر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول