اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

سخنرانی انتخاباتی کاندیداها زودهنگام و مغایر قانون است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی انتخاباتی کاندیداها زودهنگام و مغایر قانون است بنابراین بهتر است کاندیداها هنگام سخنرانی درباره موضوعی از مسایل کشور به این مسئله بپردازند.

سخنرانی انتخاباتی کاندیداها زودهنگام و مغایر قانون است

حجت‌الاسلام ناصر موسوی لارگانی با توجه به سفرهای برخی کاندیداها به نقاط مختلف کشور و تبلیغ‌های انتخاباتی اظهار کرد: اگر سخنرانی این کاندیداها تنها جنبه تبلیغاتی داشته باشد، زود هنگام است و باید به شورای نگهبان به عنوان تخلف انتخاباتی گزارش شود.

وی افزود: نمی‌توان انتظار داشت که افرادی که قرار است در صحنه انتخابات حاضر شوند، از خانه بیرون نیایند، اما از سویی تبلیغات ریاست‌ جمهوری در زمان فعلی خلاف قانون است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطابق قانون اساسی و شرع اگر از بودجه بیت‌المال نیز در این راه استفاده شود، جنبه این تخلف دو برابر می‌شود، چرا که این پول متعلق به عموم مردم است و نمی‌توان در راستای انتخابات از آن برای یک یا چند نفر استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه در مدت زمان کوتاه 10 روز نمی‌توان کاندیداها را به درستی شناخت، ادامه داد: اما اگر کاندیدا برای سخنرانی درباره موضوعی از مسائل نظام به شهرهای مختلف کشور سفر کند، در این میان و با توجه به نیاز مردم به شناخت کاندیدها درباره انتخابات نیز صحبت کند، اشکالی ندارد.

انتهای پیام/63008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول