اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی تویسرکان:

دهیاران برای ایجاد نشاط و امید انتخاباتی کار کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی تویسرکان گفت: همه دهیاران در ایجاد نشاط، امید و حفظ آرامش و امنیت در زمان انتخابات برای جاری و ساری شدن این مهم در بدنه جامعه حرکت کنند.

دهیاران برای ایجاد نشاط و امید انتخاباتی کار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین قمری یکشنبه شب در جلسه دهیاران مرکزی با اشاره به اینکه دهیاران بازوان توانمند دولت در روستاها هستند، اظهار داشت: در آستانه سه انتخابات قرار داریم و دشمن با به‌کارگیری همه توان و امکانات در قالب‌ ترفندها و برنامه‌های متفاوت درصدد ایجاد تفرقه و فرافکنی است.

وی با تأکید براینکه در سال جاری دشمنان نظام و انقلاب با تحریم‌های اقتصادی تلاش بر القای ناامیدی و یأس در مردم را داشتند، ادامه داد: مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی با مشارکت بی‌نظیر در 22 بهمن نقشه هدفمند دشمن را برهم زدند و ثابت کردند که پای نظام ایستاده‌اند و از آرمان‌های امام و شهدا و ولایت فقیه دفاع خواهند کرد.

بخشدار مرکزی تویسرکان، آگاهانه عمل کردن دهیاران در این برهه از زمان را خواستار شد و خاطرنشان کرد: اصل‌ بی‌طرفی در خصوص کاندیدا‌های انتخاباتی در سه انتخابات باید از سوی دهیاران رعایت شود و نباید به گونه‌ای عمل کنند که شائبه‌ای در انتخاباتی پیش آید.

وی تصریح کرد: درحین انجام وظیفه از کسی پذیرفته نیست که در بحث‌های انتخاباتی وارد شود؛ چراکه ما همه مجری هستیم و باید قانونمند عمل کنیم.

قمری با اشاره به اینکه با برنامه‌ای درست براساس قانون در عرصه زمانی انتخابات برنامه‌ها و امور را مدیریت کنید، عنوان کرد: دهیاران تلاش کنند که جلسه گردان تبلیغات انتخاباتی نشوند و با دقت موقعیت‌ها را رصد و از تبلیغات انتخاباتی زودهنگام جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه بهترین جلوه انتخابات حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه است که مورد تأکید رهبری نیز هست، یادآور شد: وظیفه‌ همه زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی و مجلس شورای اسلامی است.

بخشدار مرکزی تویسرکان، مهم‌ترین آیتم در آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌ها را استفاده از ظرفیت‌ها در این راستا عنوان کرد و افزود: همه دهیاران در ایجاد نشاط، امید و حفظ آرامش و امنیت در زمان انتخابات برای جاری و ساری شدن در بدنه جامعه حرکت کنند و اقدامات لازمه را قانونمندانه و روشمند انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش جمع‌آوری نخاله‌ها و مصالح ساختمانی، بازدید از روند کاری نانوائی‌ها، قصابی‌ها، مراکز درمانی و تسلط کامل بر امنیت روستاها با همکاری و تعامل مردم را در ایام تعطیلات نوروزی خواستار شد.

قمری، آماده‌سازی فضای روستاها را در همه بخش‌ها  ضروری دانست و اذعان داشت: طبیعت بکر و جاذبه‌های متنوع و جذاب روستاهای شهرستان یکی از نعمت‌های خداوندی است که استفاده درست از آنها نیازمند مدیریت کاربردی در راستایی جذب گردشگر است.

وی در پایان متذکر شد: اهتمام ویژه و تعامل و همگرایی همه جانبه مردم، دهیاران و شورا‌ها؛ دستیابی به این امر را به طور قطع تسهیل و تسریع خواهد بخشید.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول