اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت دامپزشکی کهگیلویه بویراحمد صورت می‌گیرد

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی از 26 اسفند‌ماه تا 13 فروردین در این استان خبر داد.

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در ایام نوروز

 محسن صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفته است.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به ضرورت تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی برنامه‌ریزی‌های دقیق و هماهنگی با کلیه دستگاه‌ها و همچنین اجرای مطلوب این طرح سلامت مصرف‌کنندگان در ایام نوروزی، تضمین می‌شود.

وی با اشاره به این‌که طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی از 26 اسفندماه جاری آغاز و تا 13 فروردین‌ماه ادامه خواهد شد، تصریح کرد: طی این مدت ستاد‌های استانی و شهرستانی نظارت بهداشتی دامپزشکی، به منظور تدوین دقیق برنامه عملیاتی و اقدامات نظارتی تشکیل خواهد شد.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اکیپ‌های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی در شهرستان‌ها و شبکه‌های دامپزشکی سازماندهی می‌شوند و همواره از ساعت 8 صبح تا 20 به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی تصریح کرد: طی این مدت کلیه شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها برای صدور مجوز بهداشتی، قرنطینه‌ای حمل فرآورده‌های دامی و همچنین انجام آزمایشات لازم در مورد فرآورده‌های دامی آماده خدمات‌رسانی هستند.

 صادقی گفت: کلیه مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های دامی، رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر اماکنی که از فرآورده‌های خام دامی برای طبخ غذا استفاده می‌شود، خودرو‌های ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی، کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی و مراکز فرآوری و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی در ایام نوروز تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/82009/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول