اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر تاکید کرد

توجه به ابعاد نرم‌افزاری ورزش جوانان در مسیر فرهنگ دینی

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان در بعد ورزش باید نسبت به ورزش جوانان در بخش سخت و نرم افزار در مسیر فرهنگ دینی توجه ویژه‌ای شود.

توجه به ابعاد نرم‌افزاری ورزش جوانان در مسیر فرهنگ دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران ، قهرمانان و مدال آوران ورزشی گفت: ورزشکاران قهرمان همانند قله‌ای هستند که زمینه‌ساز حرکت آحاد مردم به ویژه استعدادهای جوان به سمت قله‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: ورزشکاران با مراعات فرهنگ دینی و اقتدار در عرصه‌های قهرمانی می‌توانند در فضاهایی که علیه نظام اسلامی ایران قرار دارند عظمت و اقتدار ملت ایران را نشان دهند و آنان را به تکریم و تعظیم انقلاب وا دارند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به انصراف ورزشکاران ایرانی از مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی تصریح کرد: این ورزشکاران در این اقدام با ارزش ورزشکاران رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند و این عمل تلاشی بسیار مهم و حساس است.

صفایی بوشهری با اظهار گلایه از تلاش برخی رسانه‌ها برای تخریب ورزشکاران و فدراسیون‌ها تأکید کرد: برخی رسانه‌ها با جنجال‌سازی و غوغا سالاری و ایجاد تنش موجب می‌شوند اخلاق ورزشکاران تحت‌الشعاع قرار گیرد.

امام جمعه بوشهر ورزش را یک مقوله اساسی و استراتژیک دانست و افزود: باید توجه شود ورزش با موازین دینی، علمی و دانش بنیان در فضای اخلاقی و فرهنگ مدار توام شود.

وی با بیان اینکه استان بوشهر استانی جوان است، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان در بعد ورزش باید نسبت به ورزش جوانان در بخش سخت و نرم افزار در مسیر فرهنگ دینی توجه ویژه‌ای شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر در ادامه با تبریک سالروز تولد حضرت زینب (س) گفت: این بانوی بزرگ اسلام در خانه عصمت بدنیا آمد با عصمت زندگی کرد و با شجاعت و بصیرت جانش را در حفظ حریم امامت و عصمت فدا کرد.

صفایی بوشهری پیشاپیش سال جدید را تبریک گفت و بر توجه به ایام فاطمیه در تعطیلات نوروز و مراعات برنامه‌های این ایام تاکید کرد.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از دست اندرکاران رسیدگی به نیازمندان بویژه کمیته امداد امام، بهزیستی و خیرین تاکید کرد: افراد متمکن بکوشند در ایامی که نیازمندان نیاز به دستگیری دارند با کمک رسانی، آنان را خوشحال کنند تا لبخند شوق در ایام نوروز بر لب آنان نشانده شود.

انتهای پیام/66006/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول