اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

مسافران نوروزی سفیران استان‌ها هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: مسافران در واقع سفیران ما در مناطق خود هستند و باید با اخلاق و رفتار مناسب با آنها برخورد شود.

مسافران نوروزی سفیران استان‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش، اظهار داشت: در حالی که 2 هزار تخت در استان کرمان برای استفاده مسافران وجود دارد، آموزش و پرورش بیش از 5 هزار کلاس را برای اسکان مسافران در نظر گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان بیان کرد: استان کرمان در نوروز 91 به علت بسترسازی مناسب موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

کمالی ابراز داشت: باید در ایام نوروز برای ترویج مسائل اعتقادی، فرهنگی و اقتصادی و معرفی ظرفیت‌های استان کرمان به کشور تلاش کرد و با توجه به اینکه مسافران در واقع سفیران ما در مناطق خود هستند، باید با اخلاق و رفتار مناسب با آنها برخورد شود.

وی عنوان کرد: کرمانی‌ها افرادی نجیب و شریف هستند و به همین علت در بسیاری اوقات مظلوم واقع می‌شوند و باید اطلاع‌رسانی مطلوب برای معرفی ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف انجام شود.

کمالی افزود: مهمان‌نوازی کرمانی‌ها مشهور است و با اخلاق و رفتار مناسب باید به مسافران حرمت بگذاریم و شأن کرمانی‌ها را مورد توجه قرار دهیم.

وی سعه ‌صدر و رفتار صحیح در تعامل با مسافران نوروزی را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: اینکه گفته می‌شود، اسلام و جمهوری اسلامی، نوروز را قبول ندارند، این امر حرکتی موذیانه، ناجوانمردانه و خیانتکارانه است.

این مسئول افزود: در حالی این سخنان نادرست از سوی دشمنان ما مطرح می‌شود که اسلام برای تحویل سال نو دعای ویژه‌ای را قرار داده و نماز چهار رکعتی ویژه نوروز هم داریم.

کمالی خاطر نشان کرد: در روایت ذکر شده که نوروز، روز استجابت دعا است و کلمه عید در قرآن هم ذکر شده و برای نوروز غسل و روزه مستحبی نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: نیروهای پلیس برای ایجاد امنیت در مناطق مختلف استان کرمان در ایام نوروز حضور دارند و امنیت در زمین و هوا برقرار است.

معاون عمرانی استاندار کرمان در این آیین اذعان داشت: ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان از شش ماه قبل به ریاست استاندار آغاز به کار کرد.

جواد کامیاب با اشاره به اینکه هیچ مسافری توقع خدمات رایگان را ندارد، ابراز داشت: خدمات خوبی باید به گردشگران نوروزی در کرمان ارائه شود و باید با روی خوش و اخلاق خوب از مسافران پذیرایی کرد.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول