اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت

افتتاح ستاد مرکزی تسهیلات نوروزی کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی، ستاد مرکزی تسهیلات نوروزی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

افتتاح ستاد مرکزی تسهیلات نوروزی کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز با حضور مسئولان استانی اعم از معاون عمرانی امور استانداری، مدیرکل تعزیرات، مدیرکل گردشگری و مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ستاد مرکزی تسهیلات نوروزی استان افتتاح شد.

در این آیین که با برپایی سیاه چادر و نمادهای عشایری و سنتی استان همراه بود، حمیدرضا واعظی‌زاده اظهار کرد: در 8 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد 8 جشنواره نوروزی را پیش‌بینی کرده‌ایم که نخستین آن‌ها امروز ساعت 3 و نیم بعد از ظهر در پارک نفت گچساران برگزار می‌شود.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این جشنواره‌ها و در کنار آن‌ها تعداد 16 سیاه‌چادر را در کل استان با کار گروهی همکاران خود برپا کرده‌ایم که در آن عرضه محصولات سنتی اعم از صنایع دستی و جلوه‌های ویژه استان و دست پخت‌ها و خوراکی‌های سنتی پیش‌بینی شده است.

این مسئول افزود: همه برنامه‌های ما در قالب 20 برنامه شاخص در سطح استان برگزار خواهد شد که روزبه‌روز در ایام نوروز به تنوعی از برنامه‌ها خواهیم رسید.   

واعظی‌زاده به برنامه جشنواره ملی بهار نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه را در مرکز استان به صورت ثابت و در دیگر شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد به صورت گردشی خواهیم داشت.

در ادامه معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از همه دستگاه‌هایی که در ایام نوروز به مردم و مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی می‌کنند از زحمات گردشگری و میراث فرهنگی استان قدردانی کرد.

کورش امیدی‌پور تصریح کرد: همه در استان وظیفه داریم که نسبت به پذیرایی از میهمانان نوروزی تلاش کنیم و در این بین اصحاب رسانه و مطبوعات وظیفه مهمی بر عهده دارند و ما از آن‌ها برای تسهیل در امور دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/2571/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول