اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه یزد عنوان کرد

آماده‌باش کامل پلیس یزد در طرح نوروزی/ برخورد جدی پلیس با متخلفان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه یزد با اشاره به آغاز طرح ویژه نوروزی پلیس راه گفت: پلیس در طرح نوروزی در آماده‌باش کامل است و نظارت کافی و جدی در جاده‌های استان خواهد داشت.

آماده‌باش کامل پلیس یزد در طرح نوروزی/ برخورد جدی پلیس با متخلفان

سرهنگ احمد مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: پلیس برای حفظ جان مردم و جلوگیری از تصادفات و تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای از تمام توان، نیرو و تجهیزات خود بهره می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای را برای پایان سال و تعطیلات نوروز تدارک دیده‌ایم، افزود: تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز از جمله علل و عوامل مهم بروز تخلفات مرگبار رانندگی است که به شدت مورد برخورد قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: تیم‌های پلیس راه، محورهای ارتباطی این استان را در ایام نوروز کنترل ترافیکی می‌کنند تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

مظفری تصریح کرد: گشت کنترل محسوس و نامحسوس در قالب تیم‌های گشت پلیس راه در محورهای ارتباطی این استان مستقر شده و همه جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان را تحت کنترل قرار داده‌اند.

وی بیان داشت: همکاری با مراکز امداد و نجات از جمله پایگاه‌های جاده‌ای اورژانس و هلال احمر در جریان حوادث جاده‌‌ای، از مهم‌ترین ماموریت‌‌هایی است که در قالب طرح ویژه نوروزی از پلیس راه با دقت و حساسیت زیاد اجرا می‌‌شود.

رئیس پلیس راه استان همچنین از توقیف خودروهای متخلف خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت ثبت یک تخلف مانند سرعت غیرمجاز علاوه بر صدور قبض جریمه، خودرو نیز حداقل به مدت نصف روز توقیف خواهد شد.

وی اضافه کرد: رعایت سرعت و عدم سبقت غیرمجاز، عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، عدم سوار کردن سرنشین اضافه، استفاده از کمربند ایمنی، توجه به جلو و رعایت فاصله طولی با خودروی مقابل مهم‌ترین توصیه‌‌های ما به رانندگان است.

وی همچنین از رانندگان خواست با تیم‌های پلیس راه به منظور جلوگیری از بروز هرگونه سوانح رانندگی همکاری مطلوبی داشته باشند.

انتهای پیام/2464/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول