اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار:

مشکلی برای تامین مایحتاج ضروری مردم در ایام نوروز وجود ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در این شهرستان هیچ مشکلی برای تامین مایحتاج ضروری مردم در ایام نوروز نداریم.

مشکلی برای تامین مایحتاج ضروری مردم در ایام نوروز وجود ندارد

عباس جوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: همانطور که از حال و هوای بازار در سراسر کشور مشخص است، بسیاری از مردم در این ایام اقدام به خریدهای نوروزی می‌کنند.

وی تصریح کرد: طی 2 هفته اخیر حجم تقاضا برای بسیاری از کالاها از جمله انواع مواد غذایی، خشکبار، پروتئین و البسه افزایش داشته است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهریار افزود: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده و تهیه مایحتاج ضروری مردم از حدود 2 ماه قبل، هم‌اکنون هیچ مشکلی برای تامین نیاز مردم در شهرستان نداریم.

*بازرسی‌ها از اصناف با جدیت ادامه دارد

جوهری در پاسخ به این پرسش که برای کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت از سوی برخی اصناف چه اقداماتی صورت گرفته است، گفت: پیش از اسفند چندین جلسه با اصناف و اتحادیه‌ها در شهریار برگزار کرده و موارد قانونی و الزامات را در فضایی مناسب طرح کردیم.

وی افزود: خوشبختانه اصناف در این مدت همکاری‌های خوبی با مسئولان و دستگاه‌های نظارتی داشتند و در این مدت شاهد بودیم که بخش مهمی از کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت‌ها مصوب عرضه شده است.

فرماندار شهریار متذکر شد: البته از ابتدای اسفند به صورت مداوم بازرسی‌هایی زیر نظر ستادهای مربوطه انجام شده و در این مدت با مشاهده تخلفات ضمن تذکر به مدیران واحد صنفی، از افزایش قیمت‌ها جلوگیری شده است.

وی تاکید کرد: این بازرسی‌ها به طور قطع تا پایان 15 فروردین با همین جدیت ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلف، ضمن برخورد با واحد صنفی متخلف، پرونده آنها برای تصمیم‌گیری به مراکز قانونی ارسال خواهد شد.

جوهری در پایان از مردم خواست تا ضمن عدم خرید از واحدهای صنفی گران‌فروش، موضوع را به بازرسان فرمانداری اطلاع دهند.

انتهای پیام/2302/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول