اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

قرارگاه‌های انتظامی ویژه امداد نوروزی در چهار‌محال و بختیاری فعال شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از فعال شدن قرارگاه‌های انتظامی ویژه امداد نوروزی در استان خبر داد.

قرارگاه‌های انتظامی ویژه امداد نوروزی در چهار‌محال و بختیاری فعال شد

اسرافیل جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: یکی از گسترده‌ترین مأموریت‌های پلیس در طول سال طرح نوروزی است که در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: در این طرح علاوه بر سازمان‌ها و نیروهای امداد و نجات جاده‌ای، مردم به ویژه دانش‌آموزان به صورت جدی با عنوان همیاران پلیس با نیروی انتظامی همکاری می‎کنند.

جعفری از فعال شدن قرارگاه‌های انتظامی ویژه امداد نوروزی در سطح استان خبر داد و گفت: در راستای افزایش رفاه حال شهروندان، مسافران و مهمانان و ایجاد سفری امن برای رانندگان در جاده‌ها، تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی ویژه‌ای در تمام شهرهای استان به اجرا گذاشته شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عمده اقدامات پلیس پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت، کاهش حداکثری تصادفات درون و برون شهری و افزایش آگاهی مردم از طریق جلب مشارکت هدفمند رسانه استانی و مطبوعات است و انتظار داریم با وجود این تعاملات و همکاری‌های گسترده شاهد تعطیلات سرشار از شادابی و شادکامی برای عموم مردم باشیم.

جعفری به افزایش ضریب امنیت در تعطیلات نوروز با استفاده از استعداد کامل نیروی انسانی و امکانات خودرویی پلیس اشاره کرد و افزود: در این ایام گشت‌های پیاده، سواره و خودرویی به صورت صد‌ در‌صد فعال بوده و بازخورد آن در کنار تعامل و ارتباط مردم فهیم استان با پلیس در کاهش جرایم و حوادث بسیار مشهود خواهد بود.

وی با بیان اینکه امنیت خوبی در استان حاکم است، خاطرنشان کرد: وجود اتحاد و همدلی دستگاه‌های قضایی، امنیتی، انتظامی و دیگر سازمان‌ها به ویژه مشارکت جدی مردم با پلیس در سال 91، امنیت پایدار و مطلوبی را در سطح استان رقم زده است.

جعفری از عموم شهروندان خواست قبل از مسافرت کاملاً نکات ایمنی را رعایت کرده و موارد مشکوک را نیز از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/68004/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول