اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک خبر داد

آماده‌باش تیم امداد نوروزی هلال احمر در آبیک

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک از آماده‌باش تیم امدادی 20 نفره جمعیت هلال احمر این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

آماده‌باش تیم امداد نوروزی هلال احمر در آبیک

روح‌الله چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک، از آماده‌باش تیم امدادی 20 نفره شامل آقا و خانم در ایام نوروز خبر داد و گفت: این تیم 20 نفره در صورت بروز هر اتفاق و حادثه‌ای در اسرع وقت و کم‌ترین زمان ممکن به حادثه دیدگان خدمات می‌رساند.

چگینی ادامه داد: 20 نفر از تیم توانای جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک مرکب از خواهران نیز آمادگی دارند در صورت بروز حادثه به صورت فوری به تیم 20 نفره امداد بپیوندند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دستگاه‌های امداد رسان نظیر راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، آتش نشانی، اورژانس و ستاد حوادث غیر مترقبه شهرستان آبیک تعامل خوبی با جمعیت هلال احمر داشته و دارند که در ایام نوروز نیز این موضوع قوت بیشتری دارد.

این مسئول تصریح کرد: با همکاری اداره‌های آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی اسکان اضطراری برای مسافران تهیه و تغذیه اضطراری نیز از سوی جمعیت هلال احمر تأمین شده است.

32 راهنما آماده راهنمایی مسافران نوروزی

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک با ذکر اینکه 32 نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به عنوان راهنمای نوروزی آماده راهنمایی مسافران نوروزی هستند بیان داشت: این اعضا که در یک چادر در جنب رستوران لاله صحرا واقع در 10 کیلومتری شهر آبیک مستقر هستند، با توزیع بروشور و نقشه راه استان قزوین مسافران نوروزی را از راهنمایی‌های لازم بهره‌مند می‌کنند.

برپایی خیمه دوستدار کودک در آبیک

چگینی اذعان داشت: همچنین یک چادر به مدت دو روز در میدان مادر واقع در شمال شهر آبیک با عنوان «خیمه دوستدار کودک» برپا می‌شود تا مسافرانی که برای استراحت در این میدان حضور می‌یابند، برای نگهداری کودکانشان از آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در چادر خیمه دوستدار کودک دو نفر از اعضای خانم هلال احمر حضور می‌یابند.

این مسئول یادآور شد: طرح ملی راهنمایی نوروزی که 32 نفر از جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک در آن حضور دارند از 28 اسفند ماه آغاز و تا 14 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/77006/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول