اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین پایگاه امداد جاده‌ای شهدای امدادگر برخوار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان برخوار گفت: امروز نخستین پایگاه امداد جاده‌ای شهدای امدادگر برخوار در محور دولت آباد - اردستان افتتاح شد.

نخستین پایگاه امداد جاده‌ای شهدای امدادگر برخوار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ارسلان سلطانی ظهر امروز در مراسم افتتاح این پایگاه اظهار داشت: این پایگاه در 25 کیلومتری دولت‌آباد با زیربنایی حدود 120 متر به منظور پوشش حوادث جاده‌ای محور دولت آباد اردستان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه تا پیش از افتتاح این پایگاه، حوادث جاده‌ای محور اردستان – دولت‌آباد توسط اورژانس یا خودروهای عبوری پوشش داده می‌شد، ادامه داد: در هر ماه شاهد سه تا چهار حادثه در این محور هستیم و چون معادن سنگ متعددی در محور مذکور است، محور اردستان - دولت آباد محل عبور بیشتر خودروهای سنگین است و از این رو حوادث زیادی با بار تلفات بالایی به وقوع می‌پیوندد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان برخوار با بیان اینکه با وجود پوشش حوادث و اقدامات درمانی برای حادثه‌دیدگان با افتتاح این پایگاه محل اسکان اضطراری برای اقامت مسافران در راه مانده فراهم شده است، اضافه کرد: نزدیک به سه میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته برای تجهیز و افتتاح پایگاه ذکر شده اختصاص یافته است.

وی از مجهز شدن پایگاه به خودروی وانت کمک‌دار، آمبولانس و ست خودروی نجات خبر داد و تصریح کرد: نزدیک به 28 نفر امدادگر در این پایگاه مشغول به کار هستند.

سلطانی نیز راه‌اندازی و افتتاح از دو پایگاه دیگر در محور اصفهان - دولت آباد و آزادراه کنار گذر شرق اصفهان پس از موافقت اصولی و کمک خیران، شهرداری و شورای شهر این دو شهرستان در سال آینده خبر داد و تأکید کرد: کلنگ دومین پایگاه امداد جاده‌ای برخوار در محور اصفهان - دولت آباد به طور قطع سال آینده بر زمین می‌خورد

انتهای پیام/63003/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول