اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

جنگ امروز دشمن از مرزها به مغزها رسیده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: جنگ امروز دشمن تمام نشده بلکه از مرزها به مغزها تغییر روش داده است.

جنگ امروز دشمن از مرزها به مغزها رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، سردار اکبر فتوحی در یادمان شهدای عملیات بدر و سردار شهید ابراهیم جعفرزاده اظهار داشت: شجاعت رزمندگان در طول دوران مقدس برگرفته از اعتقادات راسخ و ولایتمداری آنان بود.

وی با اشاره به عظمت و بزرگی شهدا نزد پروردگار بیان کرد: خون شهدای بدر همواره برای نسل‌های انقلاب ماندگار خواهد بود و امروز شهدا بزرگترین الگو برای جوانان این مرز و بوم هستند.

فتوحی یادآور شد: این عملیات 20 اسفند ماه سال 63 با رمز یا فاطمة‌الزهرا (س) آغاز شده که به مدت هشت روز و در تکمیل اهداف عملیات خیبر انجام شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد همچنین با تجلیل از خانواده شهید ابراهیم جعفرزاده، به بیان برخی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار پرداخت و خاطرنشان کرد: مقام و منزلت شهدا آنقدر والاست که هرکس به راحتی نمی‌تواند از آن سخن بگوید.

وی همچنین یادآور شد: الگوی ما شهدا هستند و این راه را با اقتدار و صلابت و به برکت خون شهدا ادامه خواهیم داد تا پرچم را به صاحب اصلی آن، آقا امام زمان (عج) بسپاریم.

سردار فتوحی با بیان اینکه جنگ دشمن با ملت اعتقادی است، تصریح کرد: دشمنان نظام و اسلام می‌خواهند ملت‌های مسلمان را از عقاید و ارزش‌ها دور کنند و امروز روش دشمن عوض شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: جنگ امروز تمام نشده و از مرزها به مغزها کشیده شده است و دیگر دشمن کاری به قرارگاه‌ها ندارد چرا که به دیدگاه‌ها نظر دارد.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز و بر جای ماندگان قافله شهادت باید راه و مرام شهدا را مورد هدف خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: آرمان امام و تبعیت از فرهنگ صلح و شهادت، ولایت‌مداری و مبارزه با استکبار دستاورد عظیمی است که در سه دهه گذشته به دست آمده است.

در حاشیه این مراسم خانواده شهید جعفرزاده به همراهی امام جمعه، فرماندار، فرمانده بسیج بافق و مدیرعامل طرح تجهیز معادن سنگ آهن مرکزی و جمعی از مسئولان از پایگاه شهید جعفرزاده و واحدهای استخراج و سنگ‌شکن معدن سنگ آهن زاغیا در 10 کیلومتری بافق بازدید کردند.

انتهای پیام/2464/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول