اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن راویان دفاع مقدس شاهرود مطرح کرد

دختران ایرانی؛ آماج حملات جنگ نرم دشمن

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن راویان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود گفت: دشمن امروز نسل جوان و به خصوص دختران ایرانی و مادران جامعه را در جنگ نرم مورد هدف قرار داده است.

دختران ایرانی؛ آماج حملات جنگ نرم دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی احمدیان ظهر امروز در نشست حجاب و عفاف که با حضور بیش از 150 نفر از دانش‌آموزان دختر در سالن اجتماعات مدرسه راهنمایی 15 خرداد شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تبیین جنگ نرم دشمن اظهار داشت: دشمنان انقلاب و اسلام از ابتدای تشکیل این حکومت به مقابله با آن برخاسته‏اند و تا ما را از میان برندارند، از فعالیت خود دست نخواهند کشید.

وی افزود: دشمنان وقتی از فشارهای مختلف نظامی و سیاسی مأیوس شدند، رو به جنگ دیگری آوردند که از آن به جنگ نرم تعبیر می‌شود و عقاید و افکار جامعه را هدف قرار می‏دهند و آهسته آهسته به سمت خود می‌کشند.

رئیس انجمن راویان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: دشمنان با ابزار مختلف فرهنگی به میدان جنگ نرم آمده و هدف اول خود را نسل جوان جامعه و بعد خانواده‌ها قرار داده‏اند.

احمدیان خاطرنشان کرد: شبکه‌های مختلف ماهواره‏ای، اینترنت، فیلم‌ها و خبرگزاری‌های خارجی همه و همه با پشتوانه قوی مالی و فکری تلاش می‌کنند که ما را از راهی که داریم، منحرف کنند و به سمت خود بکشانند.

45 درصد خانواده‌های شاهرودی ماهواره دارند

رئیس انجمن راویان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود اظهار داشت: در شهر شاهرود، 45 درصد خانواده‌ها ماهواره دارند و این یعنی دشمن توانسته بر نیمی از خانواده‌های شاهرودی داخل شود و از داخل به ما ضربه بزند و بنیان‌های ایرانی و اسلامی را سست کند.

وی بیان داشت: نوک پیکان حملات دشمن، دختران هستند که با تاثیر‌گذاری بر دختران و از بین بردن عفت و حجاب، می‌خواهند به مقاصد شوم خود دست یابند.

احمدیان خطاب به حاضران افزود: شما باید تلاش کنید تا بر اعتقاد و ایمان و بصیرت خود بیفزایید و این نمی‌شود مگر با اراده شما و تلاش در جهت افزایش بینش و اعتقادات خودتان و این شدنی است.

وی تاکید کرد: شرکت شما در حلقه‌های صالحین در مدارس یکی از راه‌های درک درست واقعیت و شناخت ماهیت استکبار است و باید حضور خود را در این حلقه‌ها بیشتر کنید تا بهره لازم را ببرید.

مسئول انجمن راویان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود گفت: دشمن می‌خواهد ما را از اعتقاداتمان دور کند و قدرت تفکر و تعقل را از ما بگیرد و جوانان ایرانی را برده و مطیع خود کند و به همین خاطر روز به روز بر شبکه‌های ماهواره‌ای خود می‌افزاید.

احمدیان خاطرنشان کرد: همه موظف هستیم تا روشنگری کنیم و واقعیت‌های استکبار را برای همگان روشن ساخته و همه را نسبت به این اهداف پلید آگاه سازیم.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول