اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

جوانان ما باید در مقابله با جنگ نرم تجهیز شوند

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: جوانان ما باید در مقابله با جنگ نرم تجهیز شوند و از فضاهای مجازی به خوبی استفاده کنند.

جوانان ما باید در مقابله با جنگ نرم تجهیز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب الله دهمرده ظهر امروز در نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی لرستان گفت: انسانی که نسبت به یک موضوع علم و بصیرت و دانایی دارد، با انسانی که نسبت با آن موضوع بیگانه است، تفاوت دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: این گردهمایی یک فعالیت مطلوب در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر و متعالی کشور در حوزه اینترنتی و فضای مجازی است.

استاندار لرستان گفت: وظیفه علما و نخبگان که در آن زمینه دانش و بینایی دارند، انتشار علم است.

دهمرده یادآور شد: در شرایط کنونی جهان به ویژه نظام جمهوری اسلامی استفاده از اشراف اطلاعاتی و آشنایی کامل با فعالیت‌های عرصه مجازی به عنوان یک ضرورت مطرح و مورد توجه است.

وی افزود: داشتن آگاهی، بصیرت و دانایی یک نیاز اساسی است و این قبیل فعالیت‌ها موجب بصیرت افزایی و ارتقای سطح علم و دانایی انسان می‌شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه نسل جوان کشور حضور و فعالیت مؤثری در عرصه اینترنتی و مجازی دارد، اظهار داشت: اطلاعات و داده‌های به روز و جدید جوانان کشور موجب فعالیت مؤثر و موفق آنان در این حوزه می‌شود.

دهمرده یادآور شد: لرستان از ظرفیت‌های بسیار مناسبی در حوزه علمی و فرهنگی برخوردار است که برنامه‌ریزی هدفمند و مشخص موجب بروز و شکوفایی این توانمندی‌ها می‌شود.

استاندار لرستان گفت: ایران اسلامی همواره به واسطه خلاقیت، تعهد و ابتکار جوانان و نوجوانان این سرزمین به عنوان یکی از کشورهای برتر و موفق در عرصه‌های مختلف علمی مطرح بوده است.

دهمرده یادآور شد: جوانان ما باید از فضاهای مجازی به خوبی استفاده کنند.

استاندار لرستان گفت: گردهمایی فعالان عرصه مجازی لرستان برای توسعه و پیشرفت این استان یک ضرورت است.

گردهمایی فعالان عرصه مجازی استان لرستان امروز در مرکز علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شده است.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول