اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه فیروزکوه:

جنگ نرم جدی است/ مسئولان مراقب ترفندهای جدید دشمن باشند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه جنگ نرم علیه ملت ایران و نظام اسلامی جدی است، گفت: مسئولان باید مراقب ترفندهای جدید دشمن باشند.

جنگ نرم جدی است/ مسئولان مراقب ترفندهای جدید دشمن باشند

حجت‏الاسلام شکرالله حسن‏پور امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی محسوب می‏شود و پاسداشت خاطرات آن ایام و دلاورمردی‏های رزمندگان، یکی از بهترین شیوه‏های مقابله با تهاجم نرم و فرهنگی دشمنان است.

وی بیان کرد: جنگ دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی، نه از 31 شهریور سال 1359 بلکه از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به طور رسمی آغاز شده است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه این جنگ کماکان ادامه دارد، افزود: امروز روش و متد جنگ عوض شده و از قالب جنگ نظامی و سخت، به شیوه جنگ فرهنگی و نرم تغییر یافته است.

حسن‏پور با اشاره به طراحی‏های دشمنان برای ترور شخصیت‏های برجسته کشور، راه‏اندازی غائله‏های قومی در کردستان، خوزستان، گنبد و ... و دیگر فتنه‏ها تا پایان شهریور 1359 تصریح کرد: زمانی که معاندان از فتنه‏های طراحی شده به منظور ساقط کردن انقلاب طرفی نبستند، با راه‏اندازی جنگ سخت و همراه کردن بیش از 40 کشور، صدام ملعون را به جان نهال انقلاب انداختند.

وی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس، میدان امتحانی برای تمام اقشار و گروه‏ها بود که در نهضت شرکت داشتند و البته بسیاری از آنان در این آزمون الهی مردود شدند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: بسیاری از آنان که دم از ملت، حقوق بشر و ایران و ایرانی بودن می‏زدند، در طول این هشت سال، خویشتن واقعی خویش را رو کردند و بر همگان ثابت شد که بر گفته‏های خود پایبند نیستند.

حسن‏پور ادامه داد: در مقابل، شهدا و ایثارگران همان‏هایی بودند که هیچ ادعایی نداشتند و تمام همّ و غمّشان تبعیت از ولی‏فقیه و ولی زمان‏شان بود؛ نکته‏ای که در وصیت‏نامه‏های شهدا به روشنی مشاهده می‏شود.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان فیروزکوه یادآور شد: امروز و در مرحله سوم جنگ، دشمنان کارزاری نرم را علیه نظام اسلامی و به روح و روان جوانان این مرز و بوم آغاز کرده‏اند که باید هوشیار باشیم.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور را یکی از راه‏های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: همین روحیه ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان بود که اسلام را زنده نگه داشت و به نظام اسلامی عزت و آبرو بخشید.

انتهای پیام/2568/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول