اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی گرگان:

تعاونی دهیاران گرگان نیازمند حمایت مالی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی گرگان گفت: این تعاونی برای ادامه فعالیت و تحقق اهداف خود نیازمند حمایت مالی است.

تعاونی دهیاران گرگان نیازمند حمایت مالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امید میرزائی ظهر امروز در جمع دهیاران شهرستان گرگان اظهار داشت: عدم حمایت مالی و مساعدت سازمان‌ها و ارگان‌ها از تعاونی دهیاران یکی از مشکلات این تعاونی هستند.

وی افزود: اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی بلندمدت به این تعاونی به توسعه پایدار روستایی کمک می‌کند.

پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی روستاهای بخش مرکزی گرگان به این شرکت واگذار شوند

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی گرگان خاطرنشان کرد: فقدان عدم ماشین‌آلات سنگین از جمله لودر، گریدر، بیل مکانیکی و ماشین‌آلات مکانیزه مناسب برای جمع‌آوری و حمل و نقل زباله و انجام فعالیت‌های عمرانی با هدف ایجاد درآمد و اشتغال درسطح روستاها مشکلات دیگر این شرکت تعاونی هستند. 

میرزائی ادامه داد: فقدان فضای مناسب اداری برای استقرار شرکت تعاونی و همچنین عدم تجهیز تعاونی به لوازم اداری سایر مشکلات این شرکت تعاونی هستند.

وی خواستار واگذاری پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در روستاها به شرکت تعاونی دهیاری‌ها شد و ادامه داد: این امر باعث ساماندهی و کاهش هزینه‌های عمرانی می‌شود.

اعضای شرکت نسبت به شناسایی ظرفیت‌های مناطق روستایی اقدام کردند

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی گرگان تاکید کرد: استمرار فعالیت‌های شرکت تعاونی دهیاری‌ها نیازمند سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمد پایدار است.

میرزائی تصریح کرد: اعضای تعاونی دهیاران برای کمک به ماندگاری مردم در روستاها و ایجاد اشتغال پایدار و منبع درآمدی مردم روستاها نسبت به شناسایی توانمندی و ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی اقدام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این شرکت با شناسایی طرح‌های کسب و کار متناسب با روستاها و تشویق و ترغیب جوانان و علاقه‌مندان همکاری لازم را برای اجرای اینگونه طرح‌ها در روستاها به عمل می‌آورد.

شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی گرگان برای عمران و آبادانی روستاها تاسیس شد

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی گرگان در ادامه گفت: در مدت فعالیت دو ساله تعاونی دهیاران همیشه سعی بر رضایت عمومی و حسن انجام کار و حداکثر تلاشمان دستیابی به اهداف شرکت بود.

میرزائی اذعان داشت: این شرکت در راستای توسعه بخش تعاونی در مناطق روستایی و به منظور کاهش تصدی‌گری در بخش‌های دولتی و تحکیم مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی، کمک به عمران و آبادانی و رشد اقتصادی روستاها تاسیس شد.

به گفته وی، دلایل دیگر راه‌اندازی این شرکت کمک به اجرای برنامه‌های عمرانی و خدماتی دولت در مناطق روستایی و فراهم‌سازی بستر مناسب برای استفاده از توان بالقوه و بالفعل دهیاری‌ها برای همکاری با سازمان‌ها و نهادهای دولتی و همچنین ایجاد اشتغال و توسعه بخش تعاون هستند. 

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی گرگان هدف عمده و اصلی تاسیس این شرکت را اجرای کارهای عمرانی و خدمات‌رسانی به روستاها عنوان کرد.

انتهای پیام/83003/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول